• پنج شنبه ٤ دی ١٣٩٩-١١:٥١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠٠٩٢
علی اعطا در توییتر نوشت:

جعل دوگانه شجریان یا شهدا برای چیست؟!

علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران در رشته توییتی با اشاره به حواشی پیش آمده در خصوص تابلو خیابان استاد شجریان نوشت: گلايه از آنان است كه با تحريك احساسات پدر داغديده شهيد احمدی روشن، دوقطبى "شهدا-شجريان" ايجاد كرده اند. ‏جعل دوگانه شجریان یا شهدا برای چیست؟!

 

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران در رشته توییتی با اشاره به حواشی پیش آمده در خصوص تابلو خیابان استاد شجریان نوشت: خود من فرزند شهید هستم و مى توانم احساسات و عواطف پدر   شهیداحمدی روشن را درک کنم؛ گلايه از آنان است كه با تحريك احساسات پدر داغديده اين شهيد عزيز، دوقطبى "شهدا-شجريان" ايجاد كرده اند.

‏جعل دوگانه شجریان  یا شهدا برای چیست؟!

‏اسف بارتر از عمل فيزيكى مخدوش کردن تابلوی  شجریان، كار كسانى است که به چنين تقابل های دوتایی و دوقطبى سازى ها دامن می زنند و عواطف و احساسات برخى را تحريك مى كنند و شکاف هاى اجتماعى جعل مى كنند.

كدام ارزش به اندازه نام و ياد شهدا، ‏مورد وفاق همه ايرانيان است؟و نيز كدام هنرمند محبوبيتى همچون شجريان در ميان درصد بالايى از ايرانيان دارد؟دوگانه شهدا يا شجريان، دوگانه اى غيرواقعى و جعلى است. به عنوان نماينده همه مردم تهران در شورا، درخواست دارم ضمن پايبندى به مصوبه شورا و احترام به اقدام شهردارى بر مبناى تصميم شورا، به تقابل ها و دوقطبى ها دامن زده نشود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: