• يکشنبه ٢٣ آذر ١٣٩٩-١٤:٤٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٩١٤
رسولی:

پرداخت حقوق و دستمزد اولویت اصلی در شهرداری است

خزانه‌دار شورا در واکنش به پیشنهاد مطرح شده درباره در نظر گرفتن بودجه برای سازمان‌های اجتماعی، گفت: پرداخت حقوق و دستمزد اولویت اصلی در شهرداری است و نیازی به تصویب قانون مجزا ندارد.

 

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران سید حسن رسولی خزانه‌دار شورا در واکنش به پیشنهاد مطرح شده در ارتباط با در نظر گرفتن بودجه برای سازمان‌های اجتماعی شهرداری بیان کرد: فرض همکاران محترمی که این بند را پیشنهاد را کردند، این است که متاثر از ویروس کرونا پرداخت‌های حقوق و دستمزد سازمان‌ها و شرکت‌های مورد نظر متوقف شده است.

او افزود: اولا به روال همیشگی در کمیته تخصیص منابع شهرداری به همان دلایلی که در جلسه ذکر شد، اولویت اول با حقوق و دستمزد است. هیچ تفاوتی بین ستاد، صف، سازمان‌ها و شرکتها نیست.

رسولی گفت: در حال حاضر که آبان به اتمام رسیده و آخرهای آذرماه هستیم، با هر زحمتی بوده حوزه مالی تامین منابع کرده است و حقوق را پرداخت کرده است.

او اضافه کرد: نکته بعدی اینکه ما وقتی که لایحه بودجه را شهرداری بدهند، در ردیف‌های درآمد و هزینه سازمان‌ها و شرکتهای مورد نظر لحاظ خواهیم کرد.

خزانه‌دار شورا عنوان کرد: بنابراین به نظر من این پیشنهاد توضیح واضحات است. وقتی می‌گوییم جهت‌گیری‌های اصلی بودجه دیگر روی مسلمات که هم در شهرداری و هم بقیه دستگاه‌ها پرداخت حقوق و دستمزد در شرایط سخت معیشتی مقدم بر همه امور است، نباید بحث کرد و آن را به جهت‌گیری سیاستی تبدیل کرد.

او ادامه داد: زیرابه نظر من تحصیل حاصل است و عملا آن چیزی که مد نظر همکاران هست، در حوزه مالی شهرداری محقق خواهد شد.

11-255

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: