• يکشنبه ٢٣ آذر ١٣٩٩-١٣:٤٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٩١٢
فخاری عضو شورای شهر تهران؛

کمبودهای بودجه در حوزه فرهنگی اجتماعی جدی است

نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: واقعیت موجود در سازمان‌ها و شرکت‌ها گویای کمبودهای بودجه‌ای جدی در حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران است.

 

به گزارش معاونتات و امور بین المل ارتباطل شورای اسلامی شهر تهران الهام فخاری عضو شورای شهر تهران در بررسی کلیات بودجه 1400 و با در نظر گرفتن بودجه مکفی برای سازمان‌ها و معاونت اجتماعی که درآمد آن‌ها تحت تأثیر شیوع کرونا قرارگرفته،گفت: واقعیت موجود در سازمان‌ها و شرکت‌ها گویای کمبودهای بودجه‌ای جدی در حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران است. در طول دو سال گذشته شورای پنجم بر درآمدزایی از  حوزه فرهنگی و اجتماعی  تأکید داشت و متاسفانه بودجه این حوزه کاهش یافته بود. با توجه به وضعیت همه‌گیری کرونا، فعالیت اجتماع شهری متفاوت و اجتماع‌های فرهنگی ناممکن شد هرچند خدمات اجتماعی برای گروه‌های در معرض آسیب بیشتر شده اما هیچ جایگزین ، نگاه ویژه و رویکرد مشخصی نسبت به این حوزه اتفاق نیفتاده است.

نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران افزود: دولت نیز هیچ توجه و یاری ویژه‌ای به شهرداری‌ها در مقابله با کرونا نداشته است  لذا اگر رویکرد بودجه‌ای شهرداری  توجه ویژه‌ای به این مورد داشته باشد مشکلات و دشواری‌های این حوزه کمتر خواهد شد. بسیاری از خدمات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران متأثر از  کووید-19  و ممنوعیت اجتماعات شهری دچار اختلال و مشکلات شده است. ازاین‌رو موافقت همکاران به این نکته در تصویب کلیت بودجه سال آینده  در این مورد  ضروری به نظر می‌رسد.

9-255

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: