• سه شنبه ١٨ آذر ١٣٩٩-١٦:٣٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٨٦٨
با حضور محسن هاشمی و مجید فراهانی؛

سامانه ذیحساب شهر راه اندازی شد

سامانه ذیحساب شهر با حضور محسن هاشمی؛ رئیس شورای شهر و مجید فراهانی؛ ناظر رئیس شورا درامور محاسبات و پایش عملکرد شورای اسلامی شهر تهران راه اندازی شد.

 به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مجید فراهانی در خصوص راه اندازی سامانه ذیحساب گفت: برای اولین بار دست نامه الکترونیکی مالی و معاملاتی ویژه ذیحسابان منتخب شورای اسلامی شهر تهران توسط معاونت محاسبات و پایش عملکرد شورا طراحی و اجراء شده است.

وی افزود: این اپلیکیشن علاوه بر آنکه کلیه مقررات و قوانین مالی و معاملاتی،مصوبات شورا و ... را در دسترس کاربران قرار می دهد، از امکان گزارشگری مالی آنلاین قائم مقامان ذیحساب به شورا و امکان ثبت شکایت شهروندان از عملکرد قائم مقامان ذیحساب و ثبت گزارش تخلفات مالی و معاملاتی در شهرداری برخوردار است.

فراهانی ادامه داد: دسترسی به محتوای آموزشی حوزه مالی و معاملاتی، اطلاعات برنامه و بودجه شهرداری و گزارشات تفریغ بودجه و حسابرسی صورتهای مالی از دیگر امکانات این اپلیکیشن به شمار می آید، کلیه کاربران برای دانلود و استفاده از این اپلیکیشن می توانند به پایگاه اطلاع رسانی شورا مراجعه کنند.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: