• دوشنبه ١٧ آذر ١٣٩٩-٢١:٣٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٨٤٥
زهرا نژاد بهرام در نامه ای اعتراضی به شهردار تهران بیان داشت؛

ساخت و ساز خارج از چارچوب طرح تفصیلی دانشگاه تهران

رییس کمیته شهر سازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: طی روزهای اخیر دانشگاه های تهران و علوم پزشکی تهران با استفاده از شرایط ناشی از شیوع کرونا اقدام به فعالیت عمرانی در املاک پیرامونی دانشگاه کرده اند در حالی که تا زمان تصویب طرح اصلاح شده توسعه پردیس مرکزی دانشگاه تهران در کمیسیون ماده 5 و شورای عالی شهر سازی و معماری هر گونه ساخت و ساز در اراضی پیرامون دانشگاه غیر قانونی است.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران  زهرا نژاد بهرام با ارسال نامه ای به پیروز حناچی  شهردار پایتخت، نسبت به ساخت و ساز اراضی پیرامون دانشگاه تهران توسط این دانشگاه و دانشگاه علوم پزشکی تهران اعتراض کرد.

وی افزود: طی روزهای اخیر دانشگاه های تهران و علوم پزشکی تهران با استفاده از شرایط ناشی از شیوع کرونا اقدام به فعالیت عمرانی در املاک پیرامونی دانشگاه کرده اند در حالی که تا زمان تصویب طرح اصلاح شده توسعه پردیس مرکزی دانشگاه تهران در کمیسیون ماده 5 و شورای عالی شهر سازی و معماری هر گونه ساخت و ساز در اراضی پیرامون دانشگاه غیر قانونی است.

نژاد بهرام افزود: عدم التزام دانشگاه به مصوبه شورای عالی شهر سازی و معماری و اطاله عامدانه و آگاهانه این فرایند از سوی دانشگاه سبب بروز تبعات اجتماعی برای مجموعه مدیریت شهری تهران شده که به نظر می رسد در آینده  نزدیک تشدید خواهد شد.

وی اظهار داشت: لذا از شهرداری تهران می خواهم تا زمان تعیین تکلیف طرح موسوم به ساماندهی پردیس مرکزی دانشگاه تهران در این محدوده از هر گونه عملیات عمرانی در اراضی واقع در محدوده طرح توسط دانشگاه های مذکور جلوگیری به عمل آمده و با متخلفان مطابق قانونی و مقررات موضوعه برخورد صورت گیرد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: