• چهارشنبه ١٢ آذر ١٣٩٩-١٢:١٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٧٨٤
پیام تبریک رییس شورای استان تهران به شهردار تهران برای انتخاب وی به عنوان نایب رئیس سازمان جهانی کلانشهرها "متروپلیس"؛

این انتخاب گواه روشنی بر ایفای نقش برای سربلندی ایران و پویایی تهران است

الهام فخاری رییس شورای اسلامی استان تهران انتخاب پیروز حناچی شهردار تهران را به عنوان نایب رئیس سازمان جهانی کلانشهرها "متروپلیس" تبریک گفت و این انتخاب شایسته را گواه روشنی بر ایفای نقش برای سربلندی ایران و پویایی تهران دانست.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران الهام فخاری در پیامی انتخاب انتخاب پیروز حناچی شهردار تهران را به عنوان نایب رئیس سازمان جهانی کلانشهرها "متروپلیس" تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر حناچی

شهردار محترم تهران

سازمان‌های جهانی مستقل که بتوانند با یکسونگری‌ها و آسیب‌ها و یکه‌تازی‌های قدرت‌طلبان مبارزه کنند، بهترین میدان کار دیپلماسی آن‌ هم دیپلماسی شهری هستند. مدیریت شهری تهران(شوراهای اسلامی شهر و استان و شهرداری) باتوجه به اهمیت این امر و کنشگری موثر در نهاد تخصصی کلانشهرهای جهان خوشبختانه توانسته است فضاسازی‌های تخریبی و منفی علیه کشورمان در این روزهای سخت را خنثی سازد.

 انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان نایب رئیس سازمان جهانی کلانشهرها "متروپلیس" گواه روشنی بر ایفای نقش برای سربلندی ایران و پویایی تهران است. با شادباش این موفقیت، سربلندی همه‌ی خدمتگزاران کشور عزیزمان به‌ویژه جنابعالی و مدیران و کارکنان شهرداری تهران را خواستارم.

الهام فخاری

عضو شورای اسلامی شهر و رییس شورای اسلامی استان تهران

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: