• دوشنبه ١٠ آذر ١٣٩٩-١٧:٠٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٧٦٣

پیام تبریک الهام فخاری، رییس شورای استان تهران به مناسبت روز مجلس

الهام فخاری رئیس شورای اسلامی استان تهران در پیامی روز مجلس را به رئیس مجمع نمایندگان شهرستان‌های استان تهران در مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران پیام الهام فخاری، رئیس شورای اسلامی استان تهران به رئیس مجمع نمایندگان شهرستان‌های استان تهران در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز مجلس به شرح ذیل است:

به نام پروردگار

اگر قانون را راه کشور به سمت قله‌ها و مقصدهای معین شده در قانون اساسی بدانیم، مجلس، متعهدِ این ریل‌گذاری و رهگشایی حیاتی است.”

(فرازی از پیام رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به مناسبت آغاز به کار یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی)

جناب آقای  دکتراحمد رسولی‌نژاد

 رئیس محترم  مجمع نمایندگان شهرستان‌های استان تهران در مجلس شورای اسلامی

با سلام و درود

دهم آذر روز شهادت رادمردی است که همواره به عهد خویش با خدا و مردم پایبند ماند و در راه پاسداری از جمهوریت و مجلس در برابر استبداد رضاخانی استوار بود. از این رو است که نام شهید آیت‌الله مدرس بر تارک تاریخ معاصر رادمنشی، قانون‌مداری، مردم‌داری و مردم‌سالاری این سرزمین همواره می‌درخشد.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت مدیر و متخصص سرآمد جمهوری اسلامی ایران، شهید محسن فخری‌زاده، و با گرامی‌داشت سال‌گرد شهادت زنده‌نام سیدحسن مدرس و روز مجلس، به شما و همه‌ی نمایندگان محترم استان تهران در مجلس شورای اسلامی خداقوت می‌گویم.

امید که در پرتو لطف پروردگار برپایه‌ی دانش و تخصص، پایبندی و تعهد و تجربه در مجلس شورای اسلامی با شناسایی درست بایسته‌ها، هم افزایی در انجام بهینه کارها، همکاری برای همبستگی اجتماعی، بازسازی فرهنگ همدلی، درکنار هم به صحنه آمدن و از چالش ها گذشتن بتوانیم در زمینه‌ی بهبود زندگی مردم در استان تهران و کشور بیش از پیش اثرگذار باشیم.

از درگاه حضرت حق برای شما و همه‌ی نمایندگان برگزیده‌ی مردم به ویژه نمایندگان استان تهران آرزوی تندرستی، سربلندی و موفقیت در خدمت به مردم شریف استان تهران را خواستارم. 

الهام فخاری

رئیس شورای اسلامی استان تهران

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: