• يکشنبه ٩ آذر ١٣٩٩-١٨:٣٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٧٥٦
مسجد جامعی در جریان تجلیل از معلم خوزستانی مطرح کرد:

خوزستان يعني همه ايران

عضو شورای شهر تهران با بیان این که وقتی ما به يك معلم فداکار خوزستاني هدیه مي دهيم يعني به همه ایرانیان جایزه می دهیم تاکید کرد: خوزستان سرزميني است كه همه ايراني ها در آنجا يادگاري دارند.

 

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی در دویست پنجاه و یکمین جلسه شورای شهر تهران احمد مسجد جامعی به هنگام دادن هدیه از سوی شورای شهر تهران به حسین اسدی؛ معلم خیر خوزستانی که میراث پدری خود را برای خرید لب تاپ دانش آموزان ایثار کرد،گفت: هيچ جاي ايران نيست كه يادگاري در خوزستان نداشته باشد. لرها در پاسداري از مرزهاي كشور نقش بي بديلي داشتند كه يك بخشي از آن در جنگ جلوه كرد. ولي آنچه مهم است اين است كه خوزستان يعني همه ايران.

عضو شورای شهر تهران با بیان این که وقتی ما به يك معلم فداکار خوزستاني هدیه مي دهيم يعني به همه ایرانیان جایزه می دهیم تاکید کرد: خوزستان سرزميني است كه همه ايراني ها در آنجا يادگاري دارند. شهيدي دارند، مجروحي دارند، جانبازي دارند، مفقودی دارند. همه اين ها در خوزستان است.

وی ضمن بیان این موضوع که همچنان كه گفتند اين حركتي كه ايشان آغاز كرد در همه ايران تاثیرگذار بود و بسیاری از نهادها و مردم به آن تاسی کردند بیان داشت: کاری که از ابتدای تشکیل کلاسهای مجازی ضرورت آن احساس می شد و اجرای آن بدون حضور و مشارکت مردم میسر نبود.

اجازه بدهيد سخنان خود را با اين شعر زيباي مولوي به پايان برسانم:

 تو مگو همه به جنگند و ز صلح من چه آيد      تو يکي نه اي هزاري تو چراغ خود برافروز

 13-251

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: