• يکشنبه ٩ آذر ١٣٩٩-١٥:٥٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٧٥٣
رییس ستاد توان افزایی تهران تاکید کرد

لزوم پیگیری ایده‌های همایش کلیماتون برای حل مشکلات تهران

رییس ستاد توان‌افزایی و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد شهر تهران از پیگیری ایده‌های رویداد همایش کلیماتون برای رفع مشکلات شهر تهران خبر داد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران به نقل از  ایسنا، حجت نظری ظهر امروز در همایش کلیماتون که به صورت مجازی برگزار شد با بیان این‌که در سه سال اخیر در ستاد سازمان‌های مردم نهاد تلاش کردیم که به سمن‌های حوزه محیط زیست با نگاه ویژه‌تری توجه کنیم، اظهار کرد: در سال‌های اخیر پیگیر انتصاب جوانان در رده‌های مدیریت شهر تهران بودیم چرا که معتقدیم جوانان می‌توانند ایده‌های بهتری برای حل مشکلات شهر داشته باشند اما به دلیل مشکلات پیش آمده نتوانستیم شاهد انتصابات زیاد جوانان در حوزه‌های مدیریتی باشیم.

وی با بیان این‌که سامانه طرح و لوایح شورای شهر را رونمایی کردیم تا مصوبات شورا مورد نقد، بررسی و پیشنهاد مردم قرار گیرد، گفت: همه این اقدامات در راستای این بود که ایده‌های نو برای حل چالش‌ها و مسائل شهری پیدا کنیم.

نظری با تاکید بر این‌که چالش‌های تهران مشابه بسیاری از چالش‌های شهرهای دنیا است، بیان کرد: ما به جای این‌که از نتایج اقدامات سایر کشورها برای حل مشکلات مشابه استفاده کنیم می‌خواهیم خودمان با آزمون و خطا راه را پیدا کنیم و این کار را سخت می‌کند.

رییس ستاد توان‌افزایی و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد شهر تهران با تاکید بر این‌که برگزاری چنین رویدادهای بین‌المللی به ما کمک می‌کند که ایده‌های اجرایی برای حل مشکلات‌مان پیدا کنیم، تصریح کرد: البته اگر این ایده‌ها تغییر ملموس در شهر ایجاد نکنند، اثرگذار نخواهند بود.

وی با بیان این‌که سال گذشته ایده‌ای را از این همایش در مورد پسماند الکترونیک برداشت کردیم و جلسات مختلفی را با مدیران سازمان پسماند در خصوص موضوع و چالش پسماند الکترونیک برگزار کردیم، اظهار کرد: درست است که سرعت اجرا کند بوده و همچنان اقدام شایسته‌ای در این حوزه انجام نگرفته، اما این یک دستاورد رویداد بین‌المللی کلیماتون است.

رییس ستاد توان‌افزایی و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد شهر تهران با بیان این‌که باید ایده‌های اجرایی این رویداد بین‌المللی را تا حصول نتیجه پیگیری کنیم، گفت: قول می‌دهم اگر پیگیری یک ایده نیازمند مصوبه شورای شهر باشد، آن را در صحن شورا بررسی کرده و اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: