• يکشنبه ٩ آذر ١٣٩٩-١٤:٥٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٧٤٩
حسینی میلانی:

بازگشت اژدهای چندسر بوی نامطبوع در تهران و لزوم پیگیری موضوع توسط شهرداری

رییس کمیته محیط‌زیست و خدمات شهری انتشار بوی نامطبوع در شهر تهران را به اژدهایی چند سر تشبیه کرد که هر سال، سر جدیدی به آن اضافه می‌شود و تاکید کرد: به شهرداری تهران تذکر می‌دهم یکی از معاونت‌های شهرداری به عنوان متولی اصلی پیگیری موضوع در شهرداری مشخص شود.

آرش حسینی میلانی در دویست و پنجاهمین و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، شهادت محسن فخری‌زاده را به خانواده وی و نیروهای مسلح تسلیت گفت و افزود: هفتم آذر ماه را به خانواده بزرگ نیروی دریایی ارتش که پاسدار مرزهای دریایی به ویژه در شرایط سخت کنونی هستند، تبریک می‌گویم.

وی در تذکری به شهرداری تهران درباره انتشار بوی نامطبوع در تهران گفت: انتشار بوی نامطبوع در شهر تهران حاکی از یک معضل محیط‌زیستی نوپدید در شهر تهران است که می‌توان آن را به اژدهایی چند سر تشبیه کرد که هر سال، سر جدیدی به آن اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه از فاضلاب، گاز مرکاپتان، مرکز دفع پسماند آرادکوه و مازوت‌سوزی صنایع تاکنون سخن گفته شده ولی هنوز پهلوانان شهر موفق به هدف قرار گرفتن اژدها نشده‌اند، افزود: با توجه به وظایف ذاتی دستگاه‌های مختلف در زمینه رفع مشکل، لازم است با هدف‌گذاری و زمان‌بندی، موضوع به صورت جدی از طرف سازمان حفاظت از محیط زیست و استانداری پیگیری شود.

حسینی میلانی با بیان اینکه به شهرداری تهران تذکر می‌دهم یکی از معاونت‌های شهرداری به عنوان متولی اصلی پیگیری موضوع در شهرداری مشخص شود، ادامه داد: به صورت شفاف و رسمی، نتایج پیگیری‌ها و پایش‌های سال گذشته منتشر و در اختیار افکارعمومی و مراکز تخصصی قرار گیرد و سازمان مدیریت پسماند نیز در اسرع وقت ایستگاه پایش کیفیت هوا و بو را در آرادکوه راه‌اندازی و گزارش رسمی از اقدامات انجام شده جهت بهبود فرآیندهای پردازش منتشر کند.

وی در تذکر به شرکت آب و فاضلاب استان تهران نیز تاکید کرد: یکی از عوامل موثر نیز ورود فاضلاب به آنها و کانال‌های سطحی در شهر است که در این ارتباط به شرکت آب و فاضلاب استان تهران تذکر می‌دهم در اسرع وقت برنامه اجرایی خود را برای رفع مشکل انفصال حدود ۴۰۰ نقطه در شبکه فاضلاب را تهیه و به شورای شهر ارسال کند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: