• جمعه ٧ آذر ١٣٩٩-١٦:٥٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٧٢٧
در بازدید مجید فراهانی از شهرک وصال منطقه 19 مطرح شد:

خیابان ٢٠ متری شهرک وصال؛ در آستانه افتتاح

مجید فراهانی رییس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از معابر شهرک وصال منطقه ١٩، از افتتاح خیابان ٢٠ متری در این شهرک طی آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، مجید فراهانی عضو و رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از معابر شهرک وصال که با همراهی مدیران شهرداری این منطقه صورت گرفت، بر تسریع اتمام پروژه احداث خیابان ٢٠ متری در ورودی شهرک وصال، تاکید کرد.

وی همچنین پیگیر جمع آوری آب های سطحی در محدوده منطقه از جمله خیابان های طالقانی، پائیزان و وصال شد و در رابطه با تحویل ٢ هزار متر لوله برای اجرای آن سخن گفت.

محمدمهدی گندمی - معاون فنی و عمرانی منطقه نیز در حاشیه این بازدید، از عملیات عمرانی ساخت بوستان جنب خیابان ٢٠ متری جدیدالاحداث شهرک وصال خبر داد و گفت: این بوستان در راستای بهینه سازی اوقات فراغت اهالی این شهرک و ارتقاء سطح کیفی محله در زمینی به مساحت ٣ هزار متر مربع در حال ساخت است.

این مسئول با اشاره به عملیات بهسازی معابر شهرک وصال اظهار کرد: با اتمام عملیات پیاده روسازی، اجرای جدول و آسفالت معابر نیلوفر دو، سه و چهار، در حال حاضر نیز این عملیات به آماده سازی پیاده روها و  اجرای آسفالت لایه نهایی خیابان نیلوفر ۵ رسیده است. ضمن اینکه جدول گذاری این معبر نیز به اتمام رسید.  

به گفته گندمی، بیش از ۱۶۰۰ تن آسفالت برای بهسازی نیلوفرهای یک تا چهار صرف شده و طبق برآورد انجام شده نزدیک به ٣٥٠ تن آسفالت نیز صرف بهسازی خیابان نیلوفر پنج خواهد شد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: