• چهارشنبه ٥ آذر ١٣٩٩-١٨:٥٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٧١٢
پیام رییس شورای استان تهران به مناسبت گرامیداشت روز بسیج:

بازسازی فرهنگ با هم بودن و تلاش برای ساختن فردای بهتر همه از اصول و چارچوب بسیج است

الهام فخاری رییس شورای استان تهران در پیامی روز بسیج مستضعفان را به بسیجیان شوراهای اسلامی و بسیج در مدیریت شهری و روستایی تهران را تبریک گفت.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران الهام فخاری رییس شورای استان تهران  در پیامی روز بسیج مستضعفان را به بسیجیان شوراهای اسلامی و بسیج در مدیریت شهری و روستایی تهران را تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی استان تهران به شرح ذیل است؛

همکاران عزیز بسیجی شوراهای اسلامی و بسیج در مدیریت شهری و روستایی استان تهران

با سلام و درود

با تکیه بر تاکید رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار با دانشجویان بسیجی که فرمودند، «بسیج یعنی به صحنه آمدن و به میدان آمدن. چه میدانی؟ میدان چالش‌های حیاتی و اساسی»

به شما و همه‌ی کنش‌گرانی که همواره در خدمت‌رسانی به مردم شریف شهرها و روستاهای استان تهران، در گرما و سرما کوشش نموده‌اید، خداقوت می‌گویم.

تشخیص درست، هم افزایی برای انجام درست کارها، همکاری برای بهبود همبستگی اجتماعی، بازسازی فرهنگ با هم بودن درکنار هم به صحنه آمدن و با هم از چالش ها و سختی ها گذشتن، باور داشتن به خود و تلاش برای ساختن فردای بهتر اصل‌های کار خیر عمومی ازجمله در چارچوب بسیج است.

رهبری معظم نظام در پیام خود ایمان، عزم و احساس مسئولیت و اعتماد به نفس پایه های اصلی توانائی های گره گشای بسیج دانسته‌اند. امروز که ویروس منحوس کوید ۱۹ در دنیا همه گیر شده و از سوی مشکلات و چالش های اقتصادی در ایران به مردم فشار آورده است، بیش‌تر به این باورمندی و هم‌افزایی برای خدمت رسانی و انجام کار های گره گشا نیاز داریم تا با یکدیگر و در کنار هم بتوانیم از پس روز های سخت و سرد بر آییم و شادی و خنده را برچهره کشاورز، صنعت گر،کارآفرین، کنش‌گران اجتماعی و فرهنگی، کارگر، آموزش‌یار و… خردسال و کهنسال ببینیم.

با گرامی‌داشت هفته‌ی بسیج، از پروردگار مهربان برای همه‌ی همکاران محترم بسیجی آرزوی تندرستی، سربلندی و پیروزی در خدمت خالصانه به مردم شریف استان تهران خواستارم.

الهام فخاری

رئیس شورای اسلامی استان تهران

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: