• يکشنبه ٢ آذر ١٣٩٩-١٢:٢٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٦٧١
انتقاد حجت نظری از عدم تعطیلی کامل شهر:

این نوع تصمیم گیری به جای کمک به حفظ جان مردم بر مشکلات مردم افزوده است

رییس کمیته مشارکت های مردمی شورای اسلامی شهر تهران گفت: متاسفانه دولت با این اقدام نابخردانه (عدم تعطیلی کامل شهر)به جای کمک به حفظ جان مردم به مشکلات مردم اضافه کرده است.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران حجت نظری در دویست و پنجاهمین جلسه شورا در تذکری به دولت در مورد تعطیل کردن یا نکردن پایتخت گفت:در حالی که اعلام شد از شنبه قراراست پایتخت تعطیل شود آنچه که در عمل و در دستور العمل ابلاغی رخ داد، می‌توان گفت که هیچ تعطیلی خاصی واقع نشده و حتی دیروز دیدم که به شدت برخی خیابان ها شلوغ است .

وی ادامه داد: این متاسفانه نشان می دهد که دولت هیچ اراده‌ای برای تعطیلی نداشته و در ظاهر خواسته شهر را تعطیل کند اما در باطن تمام مشاغل اعم از اداری و ... مشغول کارند. این اقدام نمی تواند مانع از شیوع کرونا شود و  تنها چیزی که ایجاد می‌کند مشکلات بیشتر برای مردم هست.

نظری افزود: مشخصا کارمندانی هستند که در ظاهر باید تعطیل می‌شدند، اما باید به سرکار بروند، اما فرزندش که باید به مهدکودک می‌رفت، حالا باید در خانه بماند و کسی نیست که از او نگهداری کند، دولت با این اقدام نابخردانه به جای کمک به جای مردم به مشکلات مردم اضافه کرده است.

250-6

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: