• جمعه ٣٠ آبان ١٣٩٩-١٧:١٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٦٥٢
محمد جواد حق شناس در بازديد از محله عبدل آباد منطقه ۱۹ مطرح كرد:

هایپر پسماند خشک الگویی برای تفکیک از مبداء در محلات شهر تهران

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با همراهی شهردار منطقه 19 و شورایاران از محله عبدل آباد بازدید میدانی کرد.

 به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محمد جواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شوراي اسلامي شهر تهران ضمن بازدید از محل تخریب پاساژ توحید و بازگشایی معبر شکوفه از مديريت شهری منطقه قدردانی کرد و گفت: اجرای این طرح نیاز چندین ساله شهروندان را برآورده كرده ، بار ترافیکی این محدوده و منطقه را کاهش داده و رضایت مندی اهالی را به ارمغان آورده است .

او سپس از عملیات اجرایی تعریض و رفع معضل ترافیکی خیابان سبلان، مناسب سازی و آسفالت کوچه های پامچال و اصلاح هندسی و ایجاد میدانگاه در خیابان انقلاب مقابل پایانه شهید سروری بازدید کرد.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی  شورای اسلامی شهر تهران ضمن بازدید از اولین هایپر پسماند خشک کشور در این منطقه آن را طرحي پايلوت براي ساير مناطق دانست و افزود: نمونه این طرح می تواند در ديگر محلات منطقه و شهر تهران راه اندازی شده تا علاوه بر کمک به جمع آوری پسماندخشک و تفکیک از مبداء ، نیازهای شهروندان نيز با خرید از این مکان برطرف شود.

در اين بازديد علي توكلي شهردار منطقه نيز درخصوص اهميت تعريض خيابان سبلان و رفع مطالبه چندين ساله اهالي اين معبر در رفع معضل ترافيكي آن صحبت كرد.

به گفته توكلي طي پيگيري هاي صورت گرفته و با اقدامات حقوقي ملك معارض واقع در اين خيابان تخريب ومعبر باز شد. ضمن اينكه با توجه به قرارگيري ساختمان ستاد مديريت بحران درخيابان سبلان اين اقدام اهميت بسزايي در تسريع خدمات رساني و تردد خودروهاي امدادي در مواقع بحراني دارد.

اين مسئولين درحاشیه این بازدید در رزمایش کمک های مومنانه و توزیع بسته هاي معیشتی بین افراد كم برخوردار، اقشار آسیب‌دیده از کرونا درسرای محله عبدل آباد حاضر شده و از خیرین و شورایاران به پاس این اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه تقدیر کردند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: