• دوشنبه ٢٦ آبان ١٣٩٩-١٣:٣٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٦١٢
محمد سالاری:

۱۱۶۸ هکتار به بافت فرسوده شهر تهران افزوده شد

رئییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر در رشته توئیتی از افزوده شدن ۱۱۶۸ هکتار به بافت فرسوده شهر تهران خبر داد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محمد سالاری رئییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران با اشاره به تصمیم امروز جلسه کمیسیون ماده ۵ در رشته توئیتی نوشت:
در جلسه امروز کمیسیون ماده پنج، ۱۱۶۸ هکتار به محدوده بافت فرسوده شهر تهران افزوده شد و مجموع بافت فرسوده به ۴۵۵۴ هکتار، در قالب ۳۱۲۳۱۳ پلاک رسید. 
در فرآيند تهيه و تصويب طرح تفصيلی شهر تهران، تدقيق لازم در خصوص محدوده هاي دارای شاخص های بافت فرسوده انجام نشده بود كه بلاخره به سرانجام رسيد.
كار كارشناسی دقيق سازمان نوسازی با همراهی معاونت شهرسازی و معماری و دبيرخانه و كارگروه كميسيون ماده پنج و نهايتا همراهي موثر شهردار تهران، دبيرشوراي عالي شهرسازی، رييس شورای شهر و ساير اعضا در توجه به بازآفرينی شهری و حل مشكل مردم، شايسته تقدير است كه در جلسه امروز از این اقدام تشكر كردم.
مديريت شهری تهران در يك ونيم دهه اخير با ارائه بسته های تشويقی موثر و نهادينه كردن رويكرد تجميع در بافت های فرسوده و تعريف پروژه های محرك توسعه در زير ساخت ها و روبناهای احيای بافت فرسوده پيشگام بوده و حدود ٥٠ درصد بافت فرسوده مصوب شهر نوسازي شده است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: