• يکشنبه ٢٥ آبان ١٣٩٩-١٥:٣٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٥٩٨

تقدیر شورای شهر تهران از آتش‌نشان پاک‌دست و امانت‌دار

رییس شورای شهر تهران و رئیس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران ظهر امروز از کارگر قراردادی سازمان آتش‌نشانی بخاطر پاک‌دستی و امانت‌داری تشکر کردند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین‎ الملل شورای اسلامی شهر تهران، ظهر امروز افشین حبیب‌زاده و محسن هاشمی رفسنجانی میزبان «حسین حسین‌نژاد» کارگر قراردادی سازمان آتش‌نشانی بودند که چندی پیش کیف حاوی پول نقد و اسناد مالی به ارزش حدود یک میلیارد تومان و اسناد هویتی را به صاحبش بازگرداند.
در این نشست که داوری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی نیز حضور داشت، حسین‌نژاد از نیروهای ایستگاه شماره ۲۷ به بیان ماجرا پرداخت.
در پایان هاشمی و حبیب‌زاده از این کارگر پاک‌دست و امانت‌دار با اهدای لوحی تقدیر و تشکر کردند.
متن تقدیرنامه که به امضای رییس شورا و رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران رسیده بود، به این شرح است:
پیامبر اکرم (ص): 
خَیْرُ النَّاسِ أنْفَعُهُمْ لِلنَّاسِ  
بهترین مردم کسی است که سودش برای مردم بیشتر از دیگران باشد
جناب آقای حسین حسین‌نژاد 
در ایامی که مشکلات اقتصادی کشور و شیوع بیماری کووید19 موجب افزایش فشار به خانوارها، سخت‌تر شدن شرایط معیشتی مردم و افزایش فشارهای اقتصادی و اجتماعی شده و در این میان، قشر نجیب، بی‌ادعا و زحمتکش کارگر (که اکثریت آنها حداقل‌بگیر بوده و برخی از آنها، مزد زحمات خود را پس از ماه‌ها تاخیر دریافت می‌کنند) رنج مضاعفی را تحمل می‌کنند، وجود وجدان‌های بیدار و آگاهی چون جنابعالی که با بازگرداندن کیف پول حاوی مبلغ قابل توجهی وجه نقد به صاحبش، جوانمردی را به معنای واقعی کلمه به منصه ظهور رسانده، مایه مباهات بوده و این برخورداری از روحیه امانت‌داری، صداقت و پایبندی به اصول اخلاقی، انسانی و اسلامی جنابعالی درخور تحسین و سپاس است.
بر خود فرض می‌دانیم این لوح را به پاس قدرشناسی از حرکت ارزنده حضرتعالی تقدیم کرده و سلامت و توفیقات روزافزون جنابعالی را از درگاه خداوند قادر متعال مسألت می‌نماییم.
 
محسن هاشمی رفسنجانی رییس شورای اسلامی شهر تهران
افشین حبیب‌زاده عضو و رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: