• پنج شنبه ٢٢ آبان ١٣٩٩-١٧:٥٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٥٧٠
سیدآرش حسینی میلانی در بازدید از اردوگاه منظریه و عمارت وثوق‌الدوله

شناسنامه دار کردن درختان تسریع شود

رییس کمیته محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز از اردوگاه منظریه (شهید باهنر) ،عمارت وثوق‌الدوله و بوستان ایرانیان بازدید کرد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران سید آرش حسینی میلانی، رییس کمیته محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران صبح امروز با همراهی علی‌محمد مختاری رییس سازمان بوستان‌ها و فضاهای سبز شهر تهران، مشاوران کمیته محیط‌زیست، نمایندگان شبکه تشکل‌های محیط‌زیستی، رابط شورایاری منطقه یک و مسئولان شهرداری این منطقه از اردوگاه منظریه (شهید باهنر) بازدید کرد.

وی در این بازدید، از ضلع غربی این اردوگاه که توسط شهرداری منطقه یک به سایت برف‌‌روبی و انباشت نمک تبدیل شده، بازدید و تمهیدات پیش‌بینی شده را ارزیابی کرد.

سخنگوی کمیسیون سلامت و محیط‌زیست در این بازدید، از آخرین وضعیت درختان این اردوگاه و پلاک‌کوبی و تهیه شناسنامه آنها اطلاع یافت و خواستار تسریع در تکمیل شناسنامه  دار کردن درختان آن و ارسال گزارش به شورا شد.

حسینی میلانی در ادامه، به باغ عمارت وثوق‌الدوله در منطقه ۱۴ رفت و پیشرفت احداث بوستان در این باغ را بررسی کرد. براساس مصوبه شورای پنجم مورد تملک قرار گرفته و در حال تبدیل شدن به یک بوستان عمومی است.

وی در این بازدید، با بررسی تنوع پوشش گیاهی و درختان آن، از قسمت‌های مختلف این عمارت بازدید کرد و بر راه‌اندازی سریع‌تر این بوستان با رعایت حریم عمارت تاریخی آن تاکید کرد.

عضو هیات رییسه شورا در پایان از بوستان ایرانیان در منطقه ۱۹ نیز بازدید کرد که مقرر شد برای رفع برخی ابهامات، مشاور طرح، گزارشی در کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری ارایه کنند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: