• چهارشنبه ٢١ آبان ١٣٩٩-١٣:٤٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٥٦١
محمود میرلوحی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان،

اجرای طرح کاپ راه جلوگیری از فعالیت مافیای پسماند است

عضو شورای شهر تهران درباره اهمیت مقابله با فعالیت شبکه مافیای زباله در پایتخت توضیحاتی داد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به مقابله با شبکه مافیایی زباله در روزهای کرونایی، اظهار کرد: هیچ قراردادی بدون امضای ذیحسابان امضا نمی‌شود و تمام قراردادهای بالای ۲۵۰ میلیارد تومان در سایت شفافیت منتشر می‌شود.به نظرم پیمانکاران قدیم، پیمانکاران جدید را به دلیل عدم تأمین منابع مالی در پسماند ترسانده‌اند؛ در حالی که  شهرداری در این ایام سخت کرونایی بخش نقدینگی پسماند را تأمین می‌کند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه حوزه پسماند دگرگون شده است، افزود: پسماند ارزشمند است و در برخی از مناطق طرح کاپ به خوبی اجرا می‌شود، چرا همچنان بسیاری از پیمانکاران قدیمی هستند و پیمانکاران جدید آنچنان وارد موضوع پسماند نمی‌شوند، برخی از پسماند‌ها ارزش اقتصادی دارند و مسائل محیط زیستی باید به خوبی انجام شود.

میرلوحی تصریح کرد: طرح کاپ یکی از راه‌های جلوگیری از فعالیت مافیای پسماند به حساب می‌آید؛ زیرا تولید زباله در شهر تهران بالاست و باید تولید پسماند به طور طبیعی در شهر کاهش پیدا کند که  همت همه را می‌طلبد. می‌توان تهران را یک روزی بدون زباله دید، به همین منظور باید زباله‌ها تبدیل به انرژی شوند یا اصلا تولید زباله صورت نگیرد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: