• دوشنبه ١٩ آبان ١٣٩٩-١١:٢٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٥٣٤
نژاد بهرام در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

هنوز مصوبه‌ای برای تفکیک زباله وجود ندارد

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: تشخیص زباله‌های آلوده به ویروس کرونا سخت است و هنوز مصوبه‌ای برای تفکیک زباله وجود ندارد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا نژاد بهرام عضو هیات رئیسه شورای  اسلامی شهر تهران  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین اقدامات برای مقابله با مافیای پسماند در روز‌های کرونایی، اظهار کرد: در ابتدای آغاز شیوع ویروس کرونا تفکیک زباله را ممنوع کردیم و همه زباله‌ها به یک شکل انتقال پیدا می‌کرد. اینکه به صورت مجدد شبکه‌های مافیایی مشغول به کار شدند به معنای ساماندهی شبکه‌های مافیایی نیست.
نژاد بهرام با بیان اینکه تشخیص این که کدامیک از زباله‌ها آلوده به ویروس کرونا هستند سخت است، افزود: به این دلیل که زباله‌ها مشترک هستند و هنوز مصوبه‌ای برای تفکیک زباله وجود ندارد.
 
عضو هیات رئیسه شورای  اسلامی شهر تهران بیان کرد: ظاهرا گروهی‌هایی به شکل فردی جمع آوری زباله‌ها را انجام می‌دهند و اگر کودکان مشغول به این کار هستند، غیرقانونی است.
 
وی با بیان اینکه اگر مافیای زباله وجود دارد این موضوع مربوط به شهرداری نیست و نیروی انتظامی باید نسبت به این ماجرا ورود کند، خاطرنشان کرد: ما فقط می‌توانیم در این زمینه پیشگیری کنیم تا زباله‌ها به تفکیک و به صورت انسانی جمع آوری شود همچنین شهرداری در این زمینه پیشگام بوده است.
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: