• يکشنبه ١٨ آبان ١٣٩٩-١٤:٠٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٥٢٣
محمد علیخانی در گفتگو با خبرنگار شهر؛

تخصیص اوراق مشارکت ۱۳۹۸ به شهرداری قطعی شد

عضو شورای شهر تهران گفت:اوراق مشارکت ۱۳۹۸ شهرداری تهران تخصیص پیدا کرده و به زودی به بدنه تزریق می شود. قرار است ۴ هزار میلیارد ریال از اوراق مشارکت سال ۱۳۹۹ نیز به تهران اختصاص پیدا می‌کند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران به نقل از مهر، محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار شهر درباره اوراق مشارکت سال ۱۳۹۸ گفت: اصل این اوراق تخصیص پیدا کرد و قطعی شد و در حال انجام است.
 
او ادامه داد: درصد بالایی از این اوراق مربوط به مترو است که ان شاءالله به زودی به تونل‌ها، مشکلات و بدهی پیمانکاران تخصیص پیدا می‌کند.
 
علیخانی در مورد اوراق مشارکت سال ۱۳۹۹ شهرداری تهران نیز گفت: ابتدا در بودجه، ۳ هزار میلیارد برای اوراق مشارکت پیش بینی کرده بودیم که این رقم را به ۴ هزار میلیارد افزایش داده‌ایم که دست شهرداری باز باشد.
 
او گفت: بر اساس رایزنی‌هایی که بین شهرداری و وزارت کشور انجام شده قرار است از محل ۸ هزار میلیارد ریال اوراق مشارکتی که دولت و مجلس مجوز آن را داده‌اند ۴ هزار میلیارد ریال آن به تهران تخصیص پیدا کند. شهرهای دیگر کمتر می‌توانند از این اعتبار استفاده کنند و در سال‌های پیش نیز معمولاً بلا استفاده می‌ماند و سوخت می‌شد. تقاضای ما این بود که شهرداری تهران بتواند بیشتر از این منابع استفاده کند.
 
این عضو شورای شهر درباره مشکل تضامین نیز گفت: این مشکل کمتر شده است. بخش زیادی از مشکلاتی که با بانک‌ها وجود داشته حل شده است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: