• چهارشنبه ١٤ آبان ١٣٩٩-١٨:٢٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٤٩٥
الهام فخاری در مراسم آیین بهره برداری کانال شماره یک آزادگان:

آرامش و امنیت آبی با وجود بارش های خطر ساز حاصل تلاش شبانه روزی کارکنان شهرداری تهران بوده است

رییس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: خداقوت می‌گوییم به تمام کارگران و کارکنانی که به دور از دیدگان دیگران بی‌وقفه کار کردند و دستگاه‌های حفاری در این مدت بدون تعطیلی، تمام‌وقت فعال بود و حاصل آن آرامش و امنیت آبی را برای مردم تهران در طول سال‌های اخیر با وجود بارش‌های خطرساز رقم زد و خوشبختانه با تدبیر، تلاش و اقدام به موقع و مناسب، خطری متوجه جان و مال مردم در تهران نشد.

 به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران الهام فخاری در آیین بهره برداری کانال شکاره یک آزادگان گفت: مدیریت آب در استان تهران یکی از مسایل اساسی مورد تاکید در دوره پنجم شورای استان تهران بود که ما از سال ۹۶ در دستور کارمان قرار دادیم و بخشی از بحث مدیریت آب به بحث مدیریت آب‌های سطحی و مدیریت پیامدهای بارش در سطح استان مربوط می شود.

وی ادامه داد:   پروژه‌هایی که شرکت خاکریز آب و شهرداری تهران در شهر تهران اجرا می کند، دستاوردهایش برای کل استان تهران جاری و ساری خواهد بود و از این جهت سپاسگزاری می‌کنم از تلاشی که این مجموعه برای پیشبرد کار در سطح استان داشته است. البته محدوده فعالیت شهرداری تهران در حریم شهر تهران است؛ ما هماهنگی‌ها و جلسات خوب و موثری را به اتفاق همکاران‌مان و با همکاری استانداری تهران، وزارت نیرو،آب منطقه‌ای تهران و آبفا برای پیشبرد مدیریت آب‌های سطحی برگزار کردیم که امیدواریم دستاورد آن مدیریت درست آب‌های سطحی و امنیت پس از بارش در شهرستان‌های استان تهران باشد و از بارش که نعمت الهی است به عنوان یک فرصت مشترک برای همگان بهره‌برداری شود.

فخاری افزود: خداقوت می‌گوییم به تمام کارگران و کارکنانی که به دور از دیدگان دیگران بی‌وقفه کار کردند و دستگاه‌های حفاری در این مدت بدون تعطیلی، تمام‌وقت فعال بود و حاصل آن آرامش و امنیت آبی را برای مردم تهران در طول سال‌های اخیر با وجود بارش‌های خطرساز رقم زد و خوشبختانه با تدبیر، تلاش و اقدام به موقع و مناسب، خطری متوجه جان و مال مردم در تهران نشد.

وی  خاطرنشان ساخت: پرسنل زحمت‌کش شرکت خاکریز آب و معاونت عمرانی شهرداری تهران بی‌وقفه و بدون تعطیلی فعالیت‌های کاری خود را در شرایطی سخت ادامه دادند و قطعا زحمت و تلاش و خدمت آنان در پیش چشمان مردم خواهد بود.

فخاری یاد آور شد: از این جهت شهروندان به درستی تفاوت بین کاری که برای آرامش و آسایش آن‌ها انجام می‌پذیرد با کاری که صرفا نمایشی است، را درک می‌کنند. امیدواریم که در پناه پروردگار این پروژه به خوبی مراحل پیشرفت خود را طی کند و بتواند بارش در شهرستان‌های استان تهران به ویژه شهرستان شهریار و شهرستان قدس را تحت کنترل و مدیریت بگیرد و باعث خیر و برکت بیشتر برای مردم شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: