• شنبه ١٠ آبان ١٣٩٩-١١:٢٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٤٥١
حسن خلیل آبادی در گفت و گو با خبرنگاران جوان،

ممنوعیت بهره برداری از معادن شن و ماسه در تهران

خلیل آبادی گفت: طبق قانون برنامه‌ی سوم توسعه، هرگونه بهره برداری از معادن شن و ماسه در تهران وحریم آن ممنوع است، ولی شهرداری این را اجرا نکرده است.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت:طبق ماده‌ی ۶۰ برنامه‌ی سوم توسعه ، شهرداری هرگونه بهره برداری از معادن شن و ماسه در تهران وحریم آن ممنوع است و شهرداری باید از این کار پیشگیری کند که متاسفانه این را اجرا نکرده است.
وی ادامه داد: محیط زیست هم می‌داند که این‌ها صنایع آلاینده هستند و در مواقعی که هوای تهران بسیار آلوده می‌شود به این اماکن دستور تعطیلی داده می‌شود. اما ما شاهد این بودیم که دوباره واحد‌ها را بازگشایی و افتتاح می‌کنند.
 
وی افزود: هفته گذشته هم در صحن شورا هم به محیط زیست و هم به شهرداری تذکر دادم و موظفند طبق قوانین موجود نسبت به تذکرات من اقدام کنند یا پاسخ قانونی را به من به عنوان نماینده مردم بدهند.
 
خلیل آبادی تصریح کرد: متاسفانه صاحبان صنایع آلاینده آنقدر بی پروا شده اند که مدیرعامل یک شرکت سازنده سیمان با این عنوان از من شکایت کرده که در روز‌های آلوده سال گذشته، که این شرکت از گاز خطرناک مازوت استفاده کرده بیشتر اعلام شده است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: