• سه شنبه ٦ آبان ١٣٩٩-١١:٤٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٤٢٠
محمد سالاری:

شهردار تهران نسبت به الزام شهرداران مناطق برای تعیین تکلیف گودها اقدام کند

محمد سالاری رییس کمیسیون شهر سازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران خواستار تعیین تکلیف هرچه سریعتر گودهای پرخطر از سوی شهرداران مناطق شد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران  محمد سالاری در دویست و چهل و پنجمین جلسه شورا در تذکری چندین باره در خصوص گودهای رها شده گفت: چندی پیش جلسه ای با ریاست آقای هاشمی و حضور اعضای کمیسیون های شهرسازی و معماری و عمران و حمل و نقل و معاونین مربوطه در خصوص تعیین تکلیف گودهای پرخطر داشتیم و ما نیز با حضور در مناطق مختلف به بررسی میدانی وضعیت گودهای پرخطر موجود پرداختیم.

سالاری ادامه داد:‌ علی رغم وعده های شهرداران مناطق مبنی بر الزام مالکین به مقاوم سازی و تعیین تکلیف این گودها، هنوز اقدامی در این خصوص انجام نشده است، در حالیکه امکان پرکردن به روش های استاندارد و بدون هزینه برای برخی از این گودها وجود دارد.

وی افزود: این موضوع یکی از مطالبات جدی شهروندان است و از ریاست شورای شهر تقاضا دارم،‌شخصا به این موضوع ورود پیدا کرده و از شهردار تهران بخواهید با توجه به اینکه در فصل بارش قرار داریم هرچه سریعتر نسبت به الزام شهرداران مناطق برای تعیین تکلیف گودها اقدام کنند.

245-8

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: