• سه شنبه ٢٩ مهر ١٣٩٩-١٥:٤٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٣٨٨
احمد مسجدجامعی در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران :

مردم از سامانه 137 راضی نیستند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: سامانه 137 شهرداری تهران نیاز به بازنگری و اصلاح به ویژه از لحاظ شیوه های کار دارد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران احمد مسجدجامعی در دویست و چهل و چهارمین جلسه شورا  با بیان این مطلب گفت: زمانی که این سامانه پایه گذاری شد مرسوم ترین شیوه پاسخگویی تلفنی بود اما امروز روش های بسیار نوین تر  و متفاوت تری مثل تلفن همراه ، اپلیکیشن ها و مانند آن آمده است که لازم است در نوع اطلاع رسانی و ارتباطات بازنگری صورت بگیرد.

عضو شورای شهر تهران با بیان این که در پاسخگویی جنبه سخت افزاری و جنبه نرم افزاری وجود دارد تاکید کرد: پاسخگویی به شکلی که امروز شاهد آن هستیم ایجاد رضایت نمی کند و شاید هم نارضایتی را دامن می زند. مثلا وقتی کسی تقاضایی را مطرح می کند و پاسخ درخوری نمی گیرد این رضایت ایجاد نمی شود.

وی با ذکر مثالی از ناهمواری های یکی از خیابان های همجوار با شورای شهر گفت: با توجه به اینکه اشاره شد مردم، مشکلات شهری را  به 137 اطلاع دهند، لازم است بگویم خیابان غربی شورا از سر خیابان تا جلوی پارکینگ شورا مرتب و سالم است اما بقیه آن چاله دارد. این در صورتی است که مردم هم تماس زیادی گرفته اند اما اقدامی نشده است.

یادی از دکتر غلامحسین تکمیل همایون

مسجدجامعی ضمن گرامیداشت یاد یکی از تهران شناسان گفت: یادی هم کنم از یکی از تهران شناسان که با توجه به تقارن درگذشت ایشان با مراسم تشییع استاد شجریان، کمتر نامی از ایشان برده شد و وی مرحوم آقای غلامحسین تکمیل همایون برادر کوچک استاد گرامی؛ دکتر ناصر تکمیل همایون است که شان والایی دارد. غلامحسین تکمیل همایون آموزش پرورشی و دانش آموخته جغرافیا بودند .

عضو شورای شهر افزود: او در همان سال هایی که در وزارت ارشاد نشریه تهران را داره کل استان با مسئولیت مهرشاد کاظمی منتشر می کرد، با آن ها همراهی کرد و از شماره های نخست ویراستارآن مجموعه شد. این نشریه ماندگار بیش از سی شماره انتشار یافت. آقای غلامحسین تکمیل همایون در آن جا، آثار و کتاب های مربوط به تهران را معرفی و نقد می کرد و کم کم گنجینه ای از این آثار فراهم ساخت که به 600 اثر رسید.

وی در ادامه به بخش های دیگری از کارنامه دکتر تکمیل همایون پرداخت و یادآور شد: با پایه گذاری جایزه تهران، در دبیرخانه آنجا آغاز به کار کرد و خود در چهارمین دوره برگزیده شد.

سال گذشته از طرف دبیرخانه جایزه تهران در روز تهران، نمایشگاهی از کتاب ها و آثار مربوط به پایتخت را در سالن ورودی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایش گذاشت و آقای دکتر سید عباس صالحی و گروهی از تهران شناسان و این جانب از آن جا دیدار کردیم و سپس در دفتر وزیر جمع شدیم و درباره گذشته و امروز و آینده تهران سخن ها شنیدیم و گفتیم ... اما امسال، درست در همان روز، یعنی روز تهران، پژوهشگر تهران، در خاک تهران آرمید.

فقدان او را به خانواده به ویژه برادر دانشمندش و نیز به تهران دوستان تسلیت می گویم.

همچنین به آقای حسین موسوی بلده، دبیر شورای قرآن شهرداری تهران برای درگذشت مادرشان تسلیت می گویم.

244-15

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: