• سه شنبه ٢٩ مهر ١٣٩٩-١٠:٥٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٣٧٨
سید محمود میر لوحی پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه 10 :

منطقه 10نیازمند توجه خاص است/ املاک معارض بزرگراه یادگاراام(ره) تعیین تکلیف شوند

رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به شرایط منطقه 10 از منظر وجود بافت فرسوده، ساختمان های اداری و عبور خط 7 مترو می توان با تاکید بر ایجاد مجتمع های ایستگاهی، طرح های تحول اقتصادی در این منطقه قابلیت اجرا خواهند داشت.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران سید محمود میر لوحی در دویست و چهل و چهارمین جلسه شورا و پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه 10 گفت: من بلافاصله پس از این گزارش کتاب بودجه تهران در سال  99 را تورق کردم، تقریبا منطقه 10 در اغلب عناوین بودجه ای در مرز میانه حرکت کرده است. با این وجود منطقه چون منطقه پر تراکمی است و امروز به سبب گستردگی تهران یک منطقه  مرکزی محسوب می شود نیازمند توجهی خاص است.

وی افزود: لذا از شهردار منطقه استدعا می کنم کارگروهی ویژه را مامور کنند تا به مواردی را که نیازمند توجه بیشتر است را احصا کنند.

میر لوحی گفت: مناطقی مانند منطقه 10  که میزان تردد و حجم ترافیکی به سبب وجود ساختمان های اداری در آن زیاد است نیازمند توجه است همانطور که ما دولت را ملتزم به پرداخ هزینه های پایتخت بودن تهران می دانیم باید در مدیریت شهری نیز به این مناطق که ماموریت های اداری را بر دوش می کشند توجهی خاص نماییم.

میر لوحی در ادامه با شااره به لزوم تعیین تکلیف املاک معارض بزرگراه یادگار امام(ره) گفت: چهل ملک ریز دانه در انتهای بزرگراه یادگار امام(ره) هنوز تملک نشده و سبب شده این نقطه وضعیت بلاتکلیف و آفته ای داشته باشد در حالی که می توان با هماهنگی و همکاری سازمان املاک، با همیت شهرداری و پشتیبانی شورا این مهم را تعیین تکلیف کرد.

میر لوحی گفت: املاک شهرداری در اختیار غیر است و آن وقت ما برای حل و فصل این املاک ریز دانه به مشکل خورده ایم لذا تقاضای من این است که این مورد در دستور رسیدگی قرار گیرد.

میر لوحی با اشاره عبور خط  7 مترو از این منطقه گفت: با توجه به شرایط منطقه 10 از منظر وجود بافت فرسوده، ساختمان های اداری و عبور خط 7 مترو می توان با تاکید بر ایجاد مجتمع های ایستگاهی، طرح های تحول اقتصادی در این منطقه قابلیت  اجرا خواهند داشت.

 244-6

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: