• سه شنبه ٢٩ مهر ١٣٩٩-١٠:٥٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٣٧٦
ناهید خداکرمی در صحن شورای اسلامی شهر تهران:

تماشاگر از دست رفتن مردم نباشیم

رییس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری می‌تواند از سایر سازمان‌ها و نهادها دعوت کند، به خصوص آن‌ها که از بودجه عمومی مثل سازمان تبلیغات اسلامی استفاده می‌کنند و همیطنور بنیادهای مختلف مثل بنیاد مستضعفان، تا بخشی از بودجه و فعالیت خود را به جلوگیری از گسترش این بیماری اختصاص دهند. مردم در حال جان سپردن هستند و متاسفانه نهادها و سازمان‌ها تماشاگر این اتفاق هستند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران ناهید خداکرمی،  در دویست و چهل و چهارمین جلسه شورا و در تذکری گفت: طبق تبصره 4 و 14 ماده 55 قانون شهرداری‌ها، انتظار می‌رفت که شهرداری کلیه امکانات خود نظیر فرهنگسراها، سراهای محلات و کانون محلات را برای توسعه فرهنگ زندگی شهروندان در شرایط اپیدمی متمرکز کرده و با کمک بسیج محلات، شورایاری‌ها و سمن ها و خیرین به کمک نیازمندان ساکن در محلات کم برخوردار بشتابد.

وی افزود:  به خصوص برای قرنطینه افراد مشکوک به ابتلای تحت درمان سرپایی، با کمک شهرداری می‌توان ایستگاه‌های توزیع ماسک و مواد شوینده در سرای محلات ایجاد کند.

رییس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران افزود: سازمان فرهنگی هنری و زیباسازی شهرداری، باید فعال‌تر برای توانمندسازی شهروندان و یادآوری علائم و خطرات بیماری در فضای شهر و به خصوص در محلات اقدام کند.

خداکرمی گفت: جا دارد  شهردار تهران در ستاد مقابله با کرونا، تدوین پروتکل‌های صنفی زندگی با کرونا را همراه با اتحادیه صنفی پیشنهاد دهند، تا هر صنفی بتواند پس از تعطیلی و همزمان با بازگشایی مجدد، دستورالعمل‌های خود را اجرا کند تا به جای مداخلات تک به تک، به یک رفتار سازمانی و همزمان برسیم.

خدا کرمی اظهار داشت: شهرداری می‌تواند از سایر سازمان‌ها و نهادها دعوت کند، به خصوص آن‌ها که از بودجه عمومی مثل سازمان تبلیغات اسلامی استفاده می‌کنند و همیطنور بنیادهای مختلف مثل بنیاد مستضعفان، تا بخشی از  بودجه و فعالیت خود را به جلوگیری از گسترش این بیماری اختصاص دهند.  مردم در حال جان سپردن هستند و متاسفانه  نهادها و سازمان‌ها تماشاگر این اتفاق هستند.

خدا کرمی گفت: شهرداری به عنوان مدیر پایتخت می‌تواند فعال‌تر عمل کند تا همه با هم تلاش کنند تا بیش از این جان مردم از دست نرود.

244-4

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: