• دوشنبه ٢٨ مهر ١٣٩٩-١٤:٠٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٣٦٨
در دویست و چهل و چهارمین جلسه شورا صورت می گیرد:

از ارائه گزارش شورایاری منطقه 10 تا گزارش درآمد و هزینه شش ماهه شهرداری در سال 1399

دویست و چهل و سومین جلسه شورا فردا با ارائه گزارش هایی از منطقه 10 شهرداری و درآمد و هزینه شش ماهه شهرداری در سال 1399 برگزار می شود.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران دویست و چهل و چهارمین جلسه صحن شورا در روز 29 مهر از ساعت 8:30 لغایت 12 در محل تالار شورا برگزار میشود.

این جلسه با ارائه گزارش آقای قریشی رابط منطقه 10 آغاز میشود و با نطق پیش از دستور محمد سالاری عضو شورا ادامه پیدا میکند.

سپس اعضای شورا به ادامه بررسی طرح «الزام شهرداری تهران، با توجه به ظرفیتهای گردشگری در فرایند بازنگری طرح تفصیلی شهر تهران و ایجاد لایه گردشگری در نقشههای این طرح» میپردازند.

در ادامه سید حسن رسولی خزانه دار شورا گزارش خود را در خصوص حساب های درآمد و هزینه شش ماهه شهرداری در سال 1399 ارائه نموده و پس از آن لایحه شهردار تهران درخصوص «اصلاح مصوبه نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران» مورد بررسی قرار گرفته و گزارش کمیسیون های برنامه و بودجه-شهرسازی و معماری قرائت میشوند.   

سپس نامه سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در خصوص مصوبه «اساسنامه شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران» بررسی شده و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه قرائت میشود.

در این جلسه همچنین بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص انتخاب  2 نفر کارشناس متخصص جهت عضویت در شورای سازمان بهشت زهرا(س) در اجرای بند "د" ذیل ماده 9 اساسنامه شرکت مذکور و نیز بررسی لایحه شهردار در خصوص انتخاب  2 نفر کارشناس متخصص جهت عضویت در شورای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در اجرای بند "د" ذیل ماده 9 اساسنامه شرکت مذکور و نیز بررسی لایحه شهردار در خصوص انتخاب  2 نفر کارشناس متخصص جهت عضویت در شورای سازمان زیباسازی شهرداری تهران در اجرای بند "د" ذیل ماده 9 اساسنامه شرکت مذکور و همچنین بررسی لایحه شهردار در خصوص انتخاب  2 نفر کارشناس متخصص جهت عضویت در شورای سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران در اجرای بند "د" ذیل ماده 9 اساسنامه شرکت مذکور و نیز بررسی لایحه شهردار در خصوص انتخاب  2 نفر کارشناس متخصص جهت عضویت در شورای سازمان مدیریت پسماند شهر تهران در اجرای بند "د" ذیل ماده 9 اساسنامه شرکت مذکور و بررسی لایحه شهردار در خصوص انتخاب  2 نفر کارشناس متخصص جهت عضویت در شورای سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در اجرای بند "د" ذیل ماده 9 اساسنامه شرکت مذکور در دستور قرار خواهد گرفت.

و در پایان نیز صورت جلسه چهل و هشتمین جلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: