• يکشنبه ٢٧ مهر ١٣٩٩-١٥:١٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٣٦٢
حسن رسولی:

خیرین بیش از دولت در ساخت و سازها برای محرومین فعال هستند

خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در تمام دنیا یکی از خدمات شهرداری، کمک به ایجاد مسکن برای قشر آسیب ‏پذیر با هدف کاستن آسیب‎های اجتماعی است یادآور شد: خیرین بیش از دولت در ساخت و سازها برای محرومین فعال هستند.

 

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران سید حسن رسولی خزانه دار شورای شهر تهران دردویست و چهل و سومین جلسه شورا و در جریان بررسی طرح " ارائه تسهلات ویژه خیرین مسکن ساز برای کمک به تامین مسکن اقشار محروم ضمن موافقت با این طرح اظهار داشت: در تمام دنیا یکی از خدمات شهرداری، کمک به ایجاد مساکن برای قشر آسیب‏پذیر با هدف کاستن آسیبهای اجتماعی است.

او با اشاره به اینکه نهاد خیرین مدرسهساز، نهادی شناخته شده هستند و بیش از خود دولت، مدرسه میسازند، ادامه داد: در اینجا هم نهادی برای خیرین مسکنساز وجود دارد که نهادی مشخص است و میتوان با کمک آنها مسکن با قیمت مناسب برای اقشار محروم ساخت.

رسولی در پایان سخنان خود گفت:  ایرادات به جزئیات طرح را میتوان برطرف کرد. بنابراین پیشنهاد میکنم به کلیات رای دهیم و جزئیات را در کمیسیون های شورا مورد بررسی ویژه قرار دهیم.

شایان ذکر است طرح مذکور موافقت اعضای شورا را جلب نکرد و رای نیاورد.

12-243

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: