• سه شنبه ٢٢ مهر ١٣٩٩-١٠:٤٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٣١١
افشین حبیب‌زاده به شهردار تذکر داد

صدور فوری دستور العمل دورکاری و نوبتی کردن حضور کارکنان شهرداری و کارگران شرکت‌های پیمانکاری

رییس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران، با توجه به افزایش آمار متوفیان و مبتلایان به کرونا، از شهردار تهران خواست دستور العمل دورکاری و نوبتی کردن حضور کارکنان شهرداری، و کارگران شرکت‌های پیمانکاری را هرچه سریع‌‌تر صادر و ابلاغ کند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران،  افشین حبیب‌زاده در دویست و چهل و دومین جلسه  شورا، در تذکری به شهردار تهران گفت: باتوجه به افزایش آمار فوت و مبتلایان به کرونا در کشور و قرار گرفتن تهران در شرایط ویژه کرونایی که تعداد قابل توجهی از متوفیان و مبتلایان را به خود اختصاص داده است، لازم است شهردار تهران راهکار دورکاری و کار شیفتی را نه تنها برای پرسنل شهرداری، بلکه برای پرسنل و کارگران شرکت‌های پیمانکاری که جدا از مجموعه ما نیستند، و نباید آنها را نیز تنها بگذاریم، مدنظر قرار دهد.

رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران، با تاکید بر اینکه پرسنل پیمانکاران در شرایط سخت و با حقوق و مزایای حداقلی در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: تحمیل هزینه‌‌های گزاف درمانی خارج از توان کارکنان شهرداری و پرسنل و کارگران شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد با شهرداری است. و باید این مهم توسط شهردار تهران مورد توجه قرار گرفته، و هرچه سریع تر نسبت به دور کاری و نوبتی کردن کارها اقدام و دستورالعمل لازم در این خصوص را صادر و ابلاغ کند.

242-2

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: