• يکشنبه ٢٠ مهر ١٣٩٩-١٢:٤٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٢٨٤
رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران:

کم کاری شهرداری در خصوص حسابرسی سازمان املاک و مستغلات قابل اغماض نیست

محمد جواد حق شناس گفت: متاسفانه بعد از گذشت سه سال از پیگیری اعضا شورا برای تعیین تکلیف پرونده املاک واگذاری شهرداری تازه لایحه از شهرداری آمده است . این کم کاری قابل اغماض نیست

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محمد جواد حق شناس در دویست و چهل و یکمین جلسه شورا و در جریان بررسی  گزارش حسابرس رسمي شوراي اسلامي شهر تهران در خصوص حسابرسي « سازمان املاك و مستغلات شهرداري تهران براي سال مالي 1393»گفت: من می خواهم بگویم طرف تذکر این امر کجاست؟

وی ادامه داد: در حالی که ما شاهد هستیم این امر( بحث تعیین تکلیف بازپس گیری املاک) مدت ها دغدغه های اعضای شورا به خصوص آقای میر لوحی بوده  اما با گذشت سه سال از شورای پنجم  تازه اکنون شاهد آمدن لایحه در خصوص تعیین تکلیف املاک هستیم. در حالیکه در اینجا گلایه دقیقا به شخص خود شهردار محترم  بر می گردد.

حق شناس افزود: اگر سال اول یا 6 ماهه اول بود ما می توانستیم از مدیریت قبلی گلایه کنیم اما امروز که سه سال گذشته باید به چه کسی اعتراض کنیم. آیا کسی از ما این فرافکنی را می پذیرد؟! غیر از این است که آقای شهردار و همکارانشان کم کاری کردند!

حق شناس گفت: شهرداری موظف است تمام خاطیان این امر را مورد تعقیب قضایی قرار دهد مطمئن باشید از جمع اعضای شورا هیچ کس هم مخالفت نمی کند، باید  بپذیریم مسئولیت این امر با خودمان بوده و کمک  کاری کردیم. ما باید به خودمان مراجعه کنیم.

241-10

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: