• شنبه ١٩ مهر ١٣٩٩-١٢:٠١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٢٦٧
علی اعطا با اشاره به ویدیو فداکاری کارگران خدمات شهری برای رفع گرفتگی جوی ها مطرح کرد:

3٠ ثانیه اندوه بار!/ نام و نشانی این مرد را دریغ نکنید

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به ویدیویی منتشر شده در فضای مجازی و تلاش کارگران خدمات شهری برای رفع گرفتگی جوی ها گفت: دیدن ویدئوی تلخ ‏اقدام اين همكار فداكار، معیارهای سنجش مسئولیت پذیری شهروندان را جا به جا مى كند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران در پی انتشار ویدیویی در فضای مجازی که نشان می داد کارگران خدمات شهری برای رفع گرفتگی جوی و کانال های شهری چه مصائبی را به جان می خرند، در توییتی نوشت: کارگر فداكار براى رفاه و بهداشت شهروندان در اوج بیماری کرونا در جوی فاضلاب و لجن فرو می‌رود تا گرفتگی آن را رفع کند.

‏وی تاکید کرد:٣٠ ثانيه اندوه بار؛ به دليل بی مسئولیتی آنان که تفاوتى ميان خیابان و جوی آب با مخزن زباله نشناخته اند!

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه دیدن ویدئوی تلخ ‏اقدام این همكار فداكار، معیارهای سنجش مسئولیت پذیری شهروندان را جا به جا مى كند، اضافه کرد:به معاونت ارتباطات شورا ماموريت داده ام تا نشانى از او بيابند تا با حضور رسانه ها كه صداى شهر و شهروندان هستند، از فداكارى او قدردانى كنيم.

اعطا خطاب به شهروندان گفت: اگر نام و نشانى از او مى شناسيد، دريغ نكنيد.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: از ديگر سو، طبيعتا اين پرسش براى شهروندان و براى نمايندگان شهروندان در شورا مطرح است كه چرا اين همكاران، امكانات كافى در اختيار نداشته اند؟ از منظر وظيفه نظارتى، اين موضوع را پيگيرى موثر و گزارش خواهم كرد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: