• سه شنبه ١٥ مهر ١٣٩٩-١٣:٠٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٢٤١
حسن خلیل‌آبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس؛

عوارض ساختمانی در تهران امسال دوباره افزایش نمی یابد

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه نرخ عوارض ساختمانی در تهران امسال دوباره افزایش نمی‌یابد، گفت: این افزایش می‌تواند بر روی نرخ مسکن و میزان ساخت و ساز تأثیرگذار باشد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران حسن خلیل‌آبادی، عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره موضوع عوارض ساختمانی اظهار داشت: علی‌رغم اینکه امسال شاهد نوسانات قیمت‌ها و افزایش نرخ بسیاری از خدمات و اقلام بوده‌ایم، ولی شورای شهر تصمیمی برای افزایش نرخ عوارض ساختمانی ندارد.

وی افزود: امسال درخواست برای صدور پروانه کاهش یافته و نرخ عوارض قبلی نیز مورد اعتراض برخی از شهروندان بوده است و به نظرم ظرفیت افزایش نرخ عوارض ساختمانی وجود ندارد. 

خلیل‌آبادی ادامه داد: افزایش نرخ عوارض ساختمانی بر روی نرخ مسکن تأثیرگذار است وهمچنین هزینه ساخت و ساز و تهیه ملک را با مشکل مواجه می‌کند و در آن تأثیر می‌گذارد. 

وی درباره احتمال لغو طرح ترافیک به دلیل تشدید شیوع کرونا در پایتخت گفت: تصمیم‌گیر نهایی در این زمینه ستاد ملی مقابله با کرونا است و آنها هر تصمیمی بگیرند، ما نیز در شورای شهر و مدیریت شهری تابع آن خواهیم بود.

این عضو شورای شهر تهران درباره انجام تست اخیر کرونایش گفت: دچار علائمی از سرماخوردگی شده‌ام و به دلیل اینکه برخی از اعضا مبتلا شده‌اند و احتمال ابتلا در من نیز وجود داشت، تست کرونا داده‌ام و منتظر نتیجه آن هستم. 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: