• يکشنبه ١٣ مهر ١٣٩٩-١٣:١٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٢٠٨
علی اعطا از شورای شهر خواست

افزایش نرخ بلیت مترو و اتوبوس را بر دوش مردم نگذاریم

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه، اولین راه حلی که به ذهن هر دستگاه تصمیم‌گیری برای جبران هزینه‌ها می‌رسد، افزایش نرخ است، گفت: راه حل های دیگری به غیر از اینکه هزینه‌های مازاد حمل ‌و‌نقل عمومی را بر دوش مردم بگذاریم، وجود دارد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، علی اعطا، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در مخالفت با یک فوریت لایحه تعیین نرخ بلیت مترو و اتوبوس، گفت: با توجه به شرایط حادث شده در پی کرونا، این مساله مطرح است که افزایش نرخ بیشتری اعمال کنیم.

وی با بیان اینکه، اولین راه حلی که به ذهن هر دستگاه تصمیم‌گیری برای جبران هزینه‌ها می‌رسد، افزایش نرخ است، گفت:  الان به طور روشن می‌خواهند در اولین راه‌ حل، این را بر دوش مردم بگذارند.

اعطا درخواست کرد، که این لایحه به طور عادی در کمیسیون ها بررسی شود، و اظهار داشت: اگر لایحه به صورت عادی در کمیسیون‌ها مطرح شود،‌ به راه ‌حل دیگری، غیر از اینکه بار آن را بر دوش مردم بگذاریم، فکر می‌شود.

وی تاکید کرد: مبنای این لایحه این است، که بار هزینه‌های مازاد حمل‌ و‌نقل عمومی را بر دوش مردم بگذاریم. و خواهش من این است که به فوریت این لایحه رای ندهند، تا به راه ‌حل‌های دیگر نیز فکر شود.

 

240-11

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: