• يکشنبه ١٣ مهر ١٣٩٩-١٢:٤٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٢٠٥
انتقاد صریح رسولی به معاون شهردار نسبت به عدم وصول ۱۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت مترو :

با مدیریت نشسته نمی‌توان تهران را مدیریت کرد

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران تاکید کرد: شرایط کشور بحرانی است و نمی‌توان با مدیریت نشسته و جلسه‌ی کاری از پیش برد، باید با جدیت تمام برای وصول ۱۵۰۰میلیاردتومان اوراق مشارکت توسعه مترو تلاش کرد.

سید حسن رسولی در بررسی یک فوریت اصلاحیه بند ۱ تبصره ۴ مصوبه بودجه سال ۱۳۹۹ شهرداری تهران و مجوز انتشار ۴۰هزار میلیارد ریال اوراق مالی به منظور اجرای طرح های حمل و نقل عمومی شهر تهران، خطاب به معاون حمل و نقل ترافیک درباره ۱۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت در سال ۹۸، گفت: تاکید می‎کنم که اولویت اول شورای پنجم، حوزه حمل و نقل عمومی و توسعه آن است و مدعی هستم که در این زمینه کوتاهی نکرده‌ایم. 
 
وی ادامه داد: اما از نظر شورا، شما آقای مناف هاشمی و شهردار و معاونین و اصحاب مدیریتی ایشان یک گروه هستید. امروز بیش از دوماه است که ۱۵۰۰ میلیارد تومان تومان پول نقد شهرداری در بانک رفاه مانده است. خواهشمندم به جای اینکه جلسات خود را با مقامات در صحن شورا گزارش کنید، این مبلغ را نقد و خرج کنید.
 
خزانه‌ دار شورای شهر تهران تاکید کرد: شرایط کشور بحرانی است و نمی‌توان با مدیریت نشسته و جلسه‌ی کاری از پیش برد، شما باید با جدیت تمام برای وصول این اوراق مشارکت تلاش کنید و پشت‌ در اتاق رئیس جمهور مصرانه حضور داشته باشید.
 
 نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران تصریح کرد: بانک مرکزی و سایر مقامات‌ کشور بدانید که نمی‌توان با این شیوه پایتخت را مدیریت کرد. شرایط بحرانی است و باید مدیریت بحران انجام دهید .
 
240-8

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: