• يکشنبه ٦ مهر ١٣٩٩-١٧:٣٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩١٤٠
احمد مسجدجامعی در جلسه شورای شهر تهران:

ستاد تحکیم بنیاد خانواده در این سه سال چه کرده است؟

عضو شورای شهر تهران با بیان این که در دوره قبل خانم الهه راستگو، نماینده شورای شهر در این ستاد بودند، و حالا آقای حسن خلیل آبادی به جای ایشان معرفی می شوند، یادآور شد: من این پرسش جدی را دارم که چرا در طول این سه سال جلسات ستاد تشکیل نشده، و اگر تشکیل شده، چرا گزارشی از آن ارائه نشده است. و اینک بعد از این همه مدت و در پایان دوره، یادمان افتاده که اعضای آن را بخواهیم معرفی کنیم.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، احمد مسجدجامعی در دویست و سی و نهمین جلسه شورا   درخصوص مصوبه تحکیم بنیاد خانواده و معرفی نماینده شورا ، گفت: بیشتر از یک سال از عمر شورای پنجم باقی نمانده. ستاد حمایت از خانواده که نویسنده برنامه هایش  خانم معصومه آباد، خانم معصومه ابتکار و برخی دیگر از همکاران و کارشناسان دوره سوم شورا بودند و وظایف زیادی هم دارد در این سه سال چه کرده است؟

عضو شورای شهر تهران با بیان این که در دوره قبل خانم الهه راستگو، نماینده شورای شهر در این ستاد بودند و حالا آقای حسن خلیل آبادی به جای ایشان معرفی می شوند، یادآور شد:  من این پرسش جدی را دارم که  چرا در طول این سه سال جلسات ستاد تشکیل نشده و اگر تشکیل شده، چرا گزارشی از آن ارائه نشده است و اینک بعد از این همه مدت و در پایان دوره یادمان افتاده که اعضای آن را بخواهیم معرفی کنیم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: