• چهارشنبه ٢ مهر ١٣٩٩-١٠:٤١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٠٩٨
زهرا صدراعظم نوری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس،

راه‌اندازی ۲ سامانه جدید در شهرداری تهران/ صدور پروانه‌های ساختمانی تسریع می‌شود

عضو شورای شهر تهران از راه‌اندازی ۲ سامانه جدید در شهرداری تهران جهت تسریع در رسیدگی به پرونده صنایع و مشاغل مزاحم و پرونده‌های مربوط به صدور پروانه خبر داد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره راه‌اندازی ۲ سامانه جدید در شهرداری تهران گفت: سامانه کمیسیون ماده 7 به زودی افتتاح رسمی می‌شود و همه پرونده‌ها مربوط به پایان کار ساختمان‌ها در این سامانه درج می‌شود. همچنین مرحله صدور پروانه از طریق این سامانه برای شهروندان قابل مشاهده است. 

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی این سامانه علاوه بر افزایش دقت در صدور پروانه، روند رسیدگی هم تسریع می‌شود، افزود: سامانه کمیسیون ماده 7 در مورد بررسی پرونده باغات نیز حائز اهمیت است و تصاویر هوایی باغ در این سامانه قابل شناسایی و بررسی خواهد بود. همچنین امکان پرداخت عوارض از طریق این سامانه و درگاه پرداخت اینترنتی مربوطه امکان‌پذیر است. 

این عضو شورای شهر تهران گفت:‌همچنین به زودی سامانه کمیسیون بند 2 ماده 55 قانون صنایع و مشاغل مزاحم و آلاینده افتتاح می‌شود و شهروندان می‌توانند شکایت خود را در مورد مشاغل مزاحم و آلاینده از طریق این سامانه منتقل کنند.

نوری خاطرنشان کرد: مرحله رسیدگی به پرونده‌های مربوط به صنایع و مشاغل مزاحم و آلاینده نیز از طریق این سامانه قابل رصد و کنترل خواهد بود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: