• سه شنبه ١ مهر ١٣٩٩-١٥:٠٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٠٨١
رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران:

عزم جدی برای اجرا و تحقق شهر بیدار در شهرداری وجود ندارد

مجید فراهانی نسبت به یک فوریت لایحه شهردار تهران در خصوص «برنامه تحقق شهر بیدار در تهران» واکنش نشان داد. بعد از تصویب آن و ابلاغش به کرات در مناطق پیگیری کردم. متاسفانه عزم جدی در شهرداری برای اجرای این بند وجود ندارد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، مجید فراهانی، در دویست و سی و هشتمین جلسه شورا، و در بررسی یک فوریت لایحه شهردار تهران در خصوص «برنامه تحقق شهر بیدار در تهران» گفت: در بسته محرک اقتصادی مصوب کردیم که شهرداری در تهران اجازه دارد، تا کسب و کارهایی که در کرونا ضربه دیدند، کمک کند. بدین ترتیب این کسب و کارها تا ساعت 2 بامداد می توانند، فعالیت کنند و باید شرایطش ایجاد شود. 
 
او افزود: بعد از تصویب آن و ابلاغش به کرات در مناطق پیگیری کردم. متاسفانه عزم جدی در شهرداری برای اجرای این بند وجود ندارد. 
 
عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: در شرایطی که مصوبه داریم و شهرداری می تواند این کار را انجام دهد و مشکلی قانونی نداریم. اما این امر اجرا نمی شود. 
 
فراهانی در پایان گفت: باید بررسی شود که چرا اجرای این بند مهم معطل مانده، و  مطالبه این است که شهرداری اجرای این مصوبه را در دستور کار خود قرار دهد.

 

238-14

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: