• سه شنبه ١ مهر ١٣٩٩-١٤:١٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٠٧٨
ناهید خداکرمی پس از استماع سخنان رابط شورایاری منطقه 8 :

شورایاران باید به بیان مشکلات محله و مطالبات بر زمین مانده بپردازند

رییس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: فرصت حضور در صحن شورا برای اعضای محترم شورایاری ها باید فرصتی باشد، برای بیان کمبود های محله های آن منطقه، و مطالبات بر زمین مانده که اجابت نشده، تا شورای شهر پیگیر آن باشد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، ناهید خدا کرمی در دویست و سی و هشتمین جلسه شورا، و پس از استماع گزارش رابط شورایاران منطقه 8 ، گفت: هنر  شورایاران که  عنوان  چشم و گوش شورای شهر هستند، این است که حافظ منافع هم‌ محله‌ای‌های خود باشند، و زمانی که فرصتی برای حضور در صحن شورا به آن‌ها داده می‌شود، بتوانند آنچه که کمبود محله است را بیان کنند. و مطالبات بر زمین مانده را که اجابت نشده مطرح کنند، تا شورای شهر پیگیر آن باشد.

وی افزود: متاسفانه حکمی را  دیوان عدالت اداری درباره شورایاری صادر کرده، و همه ما باید به قانون تمکین کنیم، تا زمانی که بتوانیم این مشکل را حل کنیم.

خداکرمی افزود: در غیر این ‌صورت مسائل با گله‌ گذاری پیچیده‌ تر می‌شود. ای کاش قدرت و فن بیانمان را برای بیان مشکلات منطقه بگذاریم.

رییس کمیته سلامت شورا گفت:  من انتظار دارم که شورایار منطقه 8 درباره شکوه منطقه نارمک، که زیباترین معماری را در سطح محلات تهران دارد، برای ما بگوید، و بیان کند. برای حفظ معماری با شکوه آن چه می‌کنند و ما چه باید بکنیم. برای حفظ میادین و خانه‌باغ‌های در حال تخریب منطقه 8تا هویت منطقه حفظ شود.

238-13

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: