• سه شنبه ١ مهر ١٣٩٩-١٤:١٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٠٧٧
رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران تاکید کرد

لزوم عرضه سهام شرکت های خدماتی کالای شهروند و همشهری در بازار سرمایه

مجید فراهانی به لزوم عرضه سهام شرکت های خدماتی کالای شهروند و موسسه همشهری در بازار سرمایه تاکید کرد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران، در رابطه با يك فوريت لايحه شهرداری تهران در خصوص « برنامه عملياتي اقدامات و زمان بندي اجرايي جهت عرضه سهام شركت هاي خدماتي، كالاي شهروند و همشهري در بازار سرمايه » گفت: دو مصوبه بزرگ داشتیم، و ارائه این لایحه در رابطه با همین دو مصوبه بوده است.

او افزود: در تاریخ 14/ 8 / 98 مصوبه شهرداری تهران به الزام لایحه در خصوص عرضه سهام شرکت ها، سازمان ها و موسسات تابعه در باراز سرمایه را داشتیم، که دقیقا به یک سال گذشته باز می گردد.

فراهانی تصریح کرد: شهرداری باید شرکت ها و موسساتی که می تواند در بازار سرمایه ارائه کند، ظرف سه ماه معرفی می کرد. وقتی سه ماه گذشت و شهرداری این مصوبه را ارائه نکرد، شورای شهر در بسته محرک اقتصادی در شرایط  کرونا، در بند ب ماده 16 این مصوبه در تاریخ 2/4/99 قید کرد. این لایحه مصوبه خود ما بوده است، و باید با فوریت انجام شود.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران افزود: شهرداری باید با رعایت مواد مصوبه سال گذشته، در خصوص عرضه سهام شرکت های خدماتی

کالای شهروند و همشهری در بازار سرمایه اقدام کند. شهرداری این تکلیف را انجام نداد، خودمان قید کردیم و باید با فوریت انجام شود.

گفتنی است يك فوريت لايحه در خصوص « برنامه عملياتي اقدامات و زمان بندي اجرايي جهت عرضه سهام شركت هاي خدماتي كالاي شهروند و همشهري در بازار سرمايه » به تصویب شورای شهر تهران رسید.

 

238-12

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: