• سه شنبه ١ مهر ١٣٩٩-٠٩:٢٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٠٦٢
محسن هاشمی در دویست و سی و هشتمین جلسه شورا:

دفاع ملت ایران در جنگ تحمیلی عملی صلح جویانه بود و نه رفتاری جنگ طلبانه

رییس شورای اسلامی شهر تهران با گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس گفت: دفاع ملت ایران در جنگ تحمیلی عملی صلح جویانه بود و نه رفتاری جنگ طلبانه و این عملکرد به موفقیت هم رسید و صلح پایداری که هنوز پس از 30 سال شاهدش هستیم را به وجود آورد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محسن هاشمی  در آغاز  دویست و سی و هشتمین جلسه  شورا، با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس گفت: 40 سال پیش،  تاریخ 31 شهریورماه،  توسط مجمع عمومی سازمان ملل متحد بعنوان روز جهانی صلح نامگذاری شد و  مصادف شدن این روز با تهاجم ارتش بعثی صدام برای تحمیل یک جنگ به ایران باعث شده که همه ایرانیان و جهانیان این روز را گرامی بدارند.

او با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری افزود: متاسفانه یکی از مسائلی که در فرهنگ و تاریخ معاصر ما بروز یافته است، مقدس کردن جنگ و نادیده گرفتن صلح است. چیزی که اخیرا مقام معظم رهبری، نیز ضمن سخنان خود متذکر شدند.

هاشمی  ادامه داد: دفاع ملت ایران در جنگ تحمیلی عملی صلح جویانه بود و نه رفتاری جنگ طلبانه و این عملکرد به موفقیت هم رسید و صلح پایداری که هنوز پس از 30 سال شاهدش هستیم را به وجود آورد.

 

238-1

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: