• يکشنبه ٣٠ شهريور ١٣٩٩-١٦:٤٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٠٣٩
آروین در صحن علنی شورا تاکید کرد

شورای شهر با این حجم بالای کار، نباید وقت خود را به پرونده‌های باغات اختصاص دهد

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر لزوم اصلاح فرایند رسیدگی به پرونده‌های باغات، تصریح کرد: این درست نیست که شورای شهر پایتخت با این حجم بالای کار، وقت جلسات خود را به پرونده‌های باغات اختصاص دهد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، بهاره آروین، در دویست و سی و هفتمین جلسه شورا،  و در مخالفت با پیشنهادی مبنی بر اختصاص جلسات سه‌شنبه یک هفته در میان شورا، به بحث باغات اظهار داشت: همانگونه که آقای میرلوحی گفتند، وقت زیاد گذاشتن روی یک مساله لزوما به معنای کارایی بیشتر نیست، و خیلی وقت ها عکس آن است.

رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران، با بیان اینکه من اساسا به فرایند بررسی پرونده باغات در صحن علنی شورا انتقاد دارم، گفت: چرا باید در شورای شهر پایتخت، این همه زمان برای بررسی پرونده باغات بگذاریم؟ خواهشم از دوستان این است، که مرور کنند و ببینند در کدام شهر دیگری، هفته ای یک جلسه از شورا مختص پرونده باغات است.

وی اضافه کرد: بعضا ما شاهد پرونده‌های چالش‌برانگیزی هم هستیم، که درنهایت بازگشت به کمیسیون دارند. و پس از مدتی دوباره برای بررسی مجدد به صحن می‌آیند. پس فرایند ما برای رسیدگی به بحث باغات درست نیست، و بایستی اصلاح شود.

آروین با تاکید بر اینکه شورای شهر پایتخت با این حجم بالای کار نباید پرونده‌های باغات را بررسی کند، عنوان کرد: پیشنهاد من این است که در سال آخر شورا یک تصمیم خیر دنیا و آخرت بگیریم. و برای شورای بعد هم آن را پایه‌گذاری کنیم، تا اساسا اینهمه وقت شورا پای این پرونده ها نرود. متاسفانه در دوره‌های قبلی شورا، روندی اشتباه وجود داشته، و ما هم در حال ادامه دادن آن هستیم.

عضو شورای شهر تهران افزود: ما می‌توانیم جلسه یک هفته در میان شورا را در روزهای سه‌شنبه برای رسیدگی به اجرای سایر مصوبات شورا اختصاص دهیم. مشکل وقت گذاشتن در روزهای سه‌شنبه نیست. مشکل این است که آیا این وقت را به صورت بهینه صرف می‌کنیم؟

درنهایت پیشنهاد اختصاص جلسات یک هفته در میان شورا در روزهای سه‌شنبه به پرونده‌های باغات با 11 موافق و 5 مخالف به تصویب رسید.

 

237-15

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: