• يکشنبه ٣٠ شهريور ١٣٩٩-١٣:٠٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٠٣٣
رسولی در تذکری از شهردار و معاون وی خواست

اصلاح ساختار سازمانی شهرداری را در اسرع وقت ارسال کنند

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: از آقای شهردار و معاون ایشان موکدا انتظار دارم، در اسرع وقت نسبت به ارسال اصلاح ساختار سازمانی شهرداری اقدام کند، این وقت‎کشی‎ دون شان شما و قابل قبول نیست.

به گزارش معاونت ارتباطات و بینالملل شورای اسلامی شهر تهران، سید حسن رسولی در دویست و سی و هفتمین جلسه صحن شورا، طی تذکری به شهرداری تهران، گفت: بر اساس مصوبه شماره 2595 شورای اسلامی شهر تهران که در تاریخ 9،4، 1398 به شهرداری تهران ابلاغ گردیده است، شهرداری تهران موظف شده حداکثر ظرف سه ماه از سه ماه از تاریخ لازم الاجرا شدن مصوبه ( 11، 9، 1398) وفق اساسنامه مصوب نسبت به بازنگری اهداف، ماموریتها، آییننامههای مالی- معاملاتی و اداری و استخدامی کلیه سازمانهای تحت پوشش اقدام کرده و طی لوایح تقدیمی، مصوبات قانونی مربوطه را از شورای اسلامی شهر تهران دریافت کند.

او ادامه داد: متاسفانه با گذشت تقریبا 9 ماه از موعد مذکور، نه تنها اقدامی صورت نگرفته است، بلکه با ارسال لایحه غیر مستند، که کلیات آن با رای اکثریت اعضا رد گردید. نسبت به اجرای مصوبه مذکور تعلل میگردد.

رسولی در پایان تذکر، تصریح کرد: بر این اساس برای آخرین بار نسبت به بیتوجهی صورت گرفته، تذکر داده و از آقای شهردار و مهندس امامی موکدا انتظار دارم، در اسرع وقت نسبت به انجام این وظیفه اقدام گردد. اصلاح ساختار سازمانی شهرداری، سازماندهی سازمانها و شرکتهای تابعه، به منظور ارتقاء انضباط اداری و مالی، یکی از تکالیف قانونی و مشترک ماست. این فرافکنیها و وقتکشیهای صورت گرفته دون شان شما و قابل قبول نیست.

 

237-9

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: