• يکشنبه ٣٠ شهريور ١٣٩٩-١٢:٠٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٠٣٠
دعوت محمد جواد حق شناس از اعضای شورا و مدیران شهری

به پویش جمع آوری ته سیگار بپیوندید

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر گفت: در مهمترین خیابان تهران (ولیعصر) و در مهمترین جای این خیابان، بوستان ملت در 200 متر، 20 کیلو ته سیگار جمع شد. لذا با توجه به اینکه ته سیگار یک ماده مضر برای محیط زیست است، از اعضای شورا و مدیران شهری می خواهم به پویش جمع آوری ته سیگار بپیوندند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، محمد جواد حق شناس در دویست و سی و هفتمین جلسه شورا، با اشاره به برنامه نمادین جمع آوری ته سیگار در بوستان ملت، در روز جمعه و به مناسبت روز زمین پاک، گفت: ابتدا تشکر می کنم از دعوت ستاد سمن ها، که باعث شدند بنده و برخی اعضای شورا در چالش جمع آوری ته سیگار حضور پیدا کنیم، که  بازتاب خیلی خوبی هم داشت.

وی ادامه داد:  از آقای هاشمی هم تشکر می کنم، که در این پویش شرکت کردند. و به اندازه یک بطری ته سیگار جمع کردند. و لذا از دیگر اعضای شورا دعوت می کنم، به پویش جمع آوری ته سیگار بپیوندند.

وی افزود: یک فیلترسیگار یک متر مربع زمین را تحت تاثیر خود قرار می دهد. و ما در مهمترین جای تهران ( خیابان ولیعصر) و ،در مهمترین جای این خیابان بوستان ملت  در 200 متر، 20 کیلو ته سیگار جمع کردیم، و این فاجعه است. این رویکردی نیست که بخواهیم شهر سالم بماند.

 

237-7

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: