• چهارشنبه ٢٦ شهريور ١٣٩٩-١٧:٢٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٠٠٧
محمد سالاری؛

"میز خیرین و فضاهای آموزشی شهر تهران" به زودی در شورای شهر تهران تشکیل می شود

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران از تشکیل "میز خیرین و فضاهای آموزشی شهر تهران" در شورای شهر تهران خبر داد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محمد سالاری با اشاره به جلسه روز دوشنبه خود در خصوص مدارس و فضاهای آموزشی شهر تهران، گفت: روز دوشنبه صبح توفیق داشتم تا جلسه‌ای با هیئت مدیره خیرین مدرسه ساز استان تهران، معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با حضور همکار فرهنگی ام جناب آقای حسن خلیل آبادی در محل دفتر کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران داشته باشم، در این جلسه،‌پیرو تصمیم متخذه در جلسه گذشته شورای آموزش و پرورش شهر تهران و تاکید ریاست شورای شهر تهران، تصمیم گرفته شد با توجه به وضعیت بحرانی فضاهای آموزشی مدارس شهر تهران که در برخی شاخص ها رتبه آخر و در برخی از شاخص‌ها رتبه ماقبل آخر را در کشور دارد، نسبت به تحقق چند محور اقدام شود.

سالاری تصریح کرد: یکی از این محورها تشکیل "میز دائمی خیرین و فضاهای آموزشی" در شورای شهرتهران، متشکل از هیئت مدیره خیرین مدرسه ساز،کمیسیون شهرسازی و معماری و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، نماینده شهردار تهران، معاونت های مرتبط در شهرداری تهران و حوزه های مربوطه در آموزش و پرورش شهر تهران در شورای شهر تهران به منظور تصمیم گیری در خصوص سیاست گذاری و تهیه برنامه و پیگیری امور مربوطه است.

وی افزود: در خصوص کمبود جدی فضاهای آموزشی منطقه ۲۲ نیز مقرر شد، جلسه ای با مسئولین مربوطه در شهرداری و آموزش و پرورش و تعاونی‌های مسکن برگزار و در این خصوص تصمیم گیری شود. بحث و تبادل نظر در خصوص ایده اولیه ساخت ۲۲ مدرسه ویژه حقوق و مسئولیت پذیری شهروندی با همکاری مدیریت شهری تهران، آموزش و پرورش و خیرین مدرسه‌ساز و ... از دیگر موضوعات مورد بررسی در این جلسه بود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: