• چهارشنبه ٢٦ شهريور ١٣٩٩-١٠:١٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٠٠٠
خلیل آبادی تأکید کرد؛

ضرورت حمایت از مراکز فرهنگی شهر تهران در روزهای کرونایی

عضو شورای شهر تهران درباره چگونگی حمایت از مراکز فرهنگی زیر نظر شهرداری تهران در دوران شیوع ویروس کرونا توضیحاتی داد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به فعالیت مراکز فرهنگی و حمایت از آن‌ها در چند ماهی که ویروس کرونا گسترش پیدا کرده است، گفت: طبق طرح‌های پیشنهادی شورای شهر تهران قرار شد از مراکز فرهنگی حمایت شود، بر این اساس از شهرداری درخواست کردیم که از مراکز فرهنگی که زیر نظر شهرداری تهران هستند و باید به آن جا اجاره‌ پرداخت کنند در اجاره‌ها به آن‌ها کمک کند و قرارداد‌های آن‌ها تمدید شود.

وی ادامه داد: سعی شده است در مدتی که این مراکز تعطیل بودند از آن‌ها اجاره‌ای دریافت نشود و بنا بر این بوده که مساعدت‌هایی شود که این مشاغل آسیب زیادی نبینند، اما بخشی از آن‌ها در اختیار بخش خصوصی هستند و نمی‌توان برای آن‌ها کاری انجام داد و فقط می‌توان عوارض کمتری از آن‌ها دریافت کرد یا با فاصله‌ زمانی بیشتری این کار صورت گیرد.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران تصریح کرد: بیشترین کمک به مشاغل را باید دولت انجام دهد، به این دلیل که از صندوق توسعه ملی به آن‌ها پول داده شده است. همچنین دولت بودجه‌ای سنواتی برای حوادث غیر مترقبه و بحران‌ها دارد که می‌تواند از آن استفاده کند و بودجه شهرداری به اندازه‌ای نیست که به این مشاغل کمک کند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: