• يکشنبه ٢٣ شهريور ١٣٩٩-١٣:٤٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٩٥٤
سید حسن رسولی در صحن شورا:

ورود شهرداری‌ تهران به میزبانی اجلاس سراسری گردشگری تضییع حقوق شهروندان است

خزانه‌دار شورای شهر تهران تاکید کرد: با توجه به اینکه تراز مالی شهرداری وحشتناک منفی است و شاید در نیمه دوم سال نتوانیم حقوق کارمندان را بدهیم، ورود شهرداری تهران برای میزبانی دهمین اجلاس سازمان گردشگری در تهران، در جهت تضییع حقوق شهروندی خواهد بود.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران سید حسن رسولی در دویست و سی و ششمین جلسه شورا و در جریان بررسی یک فوریت طرح "الزام شهرداری تهران برای میزبانی همین اجلاس سازمان جهانی گردشگری در سال 2021 الی 2022 (1400) شمسی در تهران"، گفت: اینکه حوزه مدیریت شهری باید از بخش گردشگری حمایت کند، تردیدی ندارم به همین دلیل در برنامه پنج ساله سوم از این حوزه حمایت شده است.
 
خزانه دار شورای شهر تهران تصریح کرد:  به دو دلیل با این طرح  مخالفم؛ نخست آنکه شهرداری بدهکار به جای مهمانی دادن و میزبان شدن، بهتر است منابع ناچیز خود را به طلبکارانی اختصاص  بدهد که به دلیل مشکلات مالی و اقتصادی به روز سیاه نشسته‌اند. 
 
وی در ادامه افزود: دلیل دوم این است که وزارتخانه میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری ایجاد شده که متولی صنعت توریسم است.
 
نائب رئیس کمیسیون برنامه  بودجه شورای شهر تهران تصریح کرد:  وزیر  وزارتخانه میراث فرهنگی، صنایع دستی گردشگری درباره محدوده جماران رسما اعلام کرده که بیت حضرت‌ امام راحل فاقد حریم میراثی است وقتی چنین وزارت خانه خوبی داریم که منابع  خوبی هم دارند نیازی به شهرداری‌ ندارند. 
 
رسولی افزود: به نظر من حداکثر شهرداری بپذیرد به عنوان یکی از همکاران برای این رویداد بزرگ عمل کند چرا که با توجه به اینکه تراز مالی شهرداری وحشتناک منفی است و شاید در نیمه دوم سال نتوانیم حقوق کارمندان را بدهیم این اقدام در جهت تضییع حقوق شهروندی خواهد بود.
 
236-10

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: