• يکشنبه ٢٣ شهريور ١٣٩٩-١١:٠٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٩٥٠
سالاری در تذکری خواستار شد

شهردار تهران مصوبات شورای شهر در خصوص نامگذاری ها را اجرا کند

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران نسبت به مخالفت هیات تطبیق فرمانداری تهران با مصوبات شورای شهر در خصوص نامگذاری ها انتقاد کرد. و خواستار اجرای مصوبات شورا توسط شهردار تهران شد.

 به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، محمد سالاری در دویست و سی و ششمین جلسه شورا، نسبت به مخالفت هیات تطبیق فرمانداری تهران با مصوبات شورای شهر تهران در خصوص نامگذاری ها تذکر داد، و گفت: بنابر مفاد صریح قانون، نامگذاری ها از اختیارات نهاد شوراهای شهر و روستا در کشور است، که به عنوان نمایندگان مردم و به نمایندگی از شهروندان انجام می شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه در این دوره مدیریت شهری مشاهده می کنیم، فرمانداری تهران و نماینده دولتی که شعارش قانونگرایی بوده، در یکسری اقداماتی که مسبوق به سابقه هم نبوده است، با مصوبات شورای شهر تهران در خصوص نامگذاری ها مخالفت می کنند.

سالاری افزود: من از رییس و کلیت شورای شهر و مدیریت شهری تهران تقاضا دارم، نسبت به تشکیل جلسه ای با فرماندار تهران و هیات تطبیق در خصوص این امر مهم و تصمیم خلاف قانون و رویه آن ها، اقدام و اعضای شورا بر مصوبه خود پافشاری کنند، و از شهردار تهران می خواهیم نسبت به عملیاتی شدن مصوبه شورا اقدام کند.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به مصوبات اخیر شورای شهر تهران از جمله نامگذاری خیابان ها و معابر به نام مرحوم مهندس بازرگان و مرحومه اعظم طالقانی و سایرین، خواستار صدور دستور اجرای مصوبات قانونی شورای شهر توسط شهردار تهران شد.  

236-6

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: