• يکشنبه ٢٣ شهريور ١٣٩٩-١٠:٣٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٩٤٨
زهرا صدراعظم نوری تذکر داد

انتقاد نسبت به جابجایی دستیاران شرکت شهر سالم

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، نسبت به جابجایی دستیاران شرکت شهر سالم انتقاد کرد، و گفت: در حالی که در دوران پر ریسک و سخت کرونا قرار داریم، و حمایت و پشتیبانی از کادر درمان ضرورت دارد، شاهد خروج نیروهای مجرب شرکت شهر سالم به دلیل نحوه مدیریت از این مجموعه هستیم.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، زهرا صدراعظم نوری در جریان دویست وسی و  ششمین جلسه شورای شهر، در تذکری درباره تصمیمات و مدیریت شرکت شهر سالم گفت:  در حالی که در دوران پر ریسک و سخت کرونا قرار داریم، و حمایت و پشتیبانی از کادر درمان ضرورت دارد، و تشکر و تقدیر از کادر درمان حداقل وظیفه جامعه به ویژه مدیران و دست اندرکاران است، متاسفانه خبردار شدیم که بخشی از پزشکان مجرب ونیروهای خدوم و باسابقه شهرداری به دلیل نحوه مدیریت، از این مجموعه ها خارج می شوند. در حالی که به دلیل تجربه و تخصصی که دارند باید حفظ شوند.

او ادامه داد:  در شرایطی که نیروهای شهرداری و کل دولت موظف به دورکاری هستند، ماشاهد جابجایی دستیاران از کلینیکها هستیم، که موجبات نارضایتی آنها فراهم می شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران اضافه کرد:  نمی دانم علت این جابجاییها چیست، و در این شرایط به جای اینکه قدردان کادر پزشکی و کارمندان کلینیکها باشیم، بیشتر موجبات نارضایتی آنها را فراهم میکنیم.

نوری از شهردار تهران درخواست کرد، نسبت به وضعیت این پرسنل دستور پیگیری عاجل دهد. و سعی کند نیروهای شایسته را در یک مجموعه حفظ و حراست کند.

 

236-4

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: