• يکشنبه ٢٣ شهريور ١٣٩٩-١٠:٢٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٩٤٧
سید محمود میر لوحی در طی تذکری خواستار شد

لزوم برخورد با کورس های شبانه موتور سواران در بزرگراه ها

رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران گفت: متاسفانه در ساعات بامدادی بزرگراه های پایتخت محل کورس موتور سواران متخلفی می شود، که علاوه بر انجام تخلفات، آلودگی های صوتی ای که ایجاد می کنند، سبب آزار و بی خوابی هزاران شهروند می شوند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، سید محمود میر لوحی در دویست و سی و ششمین جلسه شورا با اشاره به ارتحال آیت الله صانعی، گفت: ارتحال آیت الله صانعی مرجع سخت کوش و زمان شناس بسیار مردمی را تسلیت می گویم.

وی در ادامه افزود: مدت هاست شب ها اتوبان ها و بزرگراه های پایتخت از جمله بزرگراه شهید چمران از ساعت 2 تا 4 بامداد محل کورس موتور سواران متخلف می شود.

وی ادامه داد: با وجود اینکه  شهرداری هزینه های فراوانی صرف رفع آلودگی صوتی در بزرگراه ها می کند، ولی نمی دانم چرا با کسی که شب ها هزاران نفر را از خواب بیدار می کند، برخوردی نمی شود.

وی افزود: مدت مدیدی است، شب ها غالبا از ساعت 2 تا 4 بامداد، یک یا چند موتور سوار متخلف ایجاد آلودگی صوتی در محدوده های پارک وی، یادگار امام و پل مدیریت می کنند. و گزارش این مهم به معاونت حمل و نقل و ترافیک هم ارسال شده. لذا لازم است اقدامات لازم در این خصوص به عمل آید .

 

236-3

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: