• جمعه ٢١ شهريور ١٣٩٩-١٨:٥٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٩٣٠
زهرا نژاد بهرام در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس مطرح کرد؛

ماجرای قطع دسته جمعی درختان محدوده پارک ملت تهران/ درختان هم سرطان می‌گیرند؟

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه درختان هم گاهی سرطان می‌گیرند و می‌میرند، گفت: قطع درختان محدوده پارک ملت بر اثر بیماری درخت و خشک شدن آن بوده است.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران؛زهرا نژاد بهرام، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره ماجرای قطع دسته‌جمعی درختان در محدوده پارک ملت تهران اظهار داشت: بر اساس پیگیری‌هایی که انجام گرفته مشخص شده است که درختان این محدوده در سنوات گذشته بر اثر آفت و بیماری خشک شده‌اند.

وی بیان داشت: بر همین اساس در جهت رفع خطرات احتمالی برای شهروندان در اثر طوفان و جلوگیری از سقوط برخی درختان بیمار و خشک شده، قطع شده‌اند.

نژادبهرام افزود: موضوع قطع درختان پس از طرح در کمیسیون تبصره ذیل ماده ۷ مستقر در منطقه مربوطه و اخذ مجوز نسبت به رفع خطر از ارتفاع ۵ تا ۶ متر اقدام شده است. 

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه درختان هم مانند انسان‌ها بیمار می‌شوند، سرطان می‌گیرند و می‌میرند، خاطر نشان‌کرد: قطع این درختان هم بر اثر بیماری درخت بوده البته تنه درختان در حال حاضر قابل مشاهده و بررسی است.

به گزارش فارس، قطع برخی از درختان به صورت دسته جمعی در محدوده پارک ملت تهران طی روزهای گذشته با واکنش‌های زیادی از سوی شهروندان مواجه بوده و انتقادات فراوانی را به همراه داشته است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: